اعتراف مهم دومین بانک بزرگ آمریکا درباره بیت‌کوین!

برخی معتقدند بیت کوین دیگر یک سرمایه‌گذاری جایگزین نیست، بلکه یک مانع مهم تورمی است، استقبال سرمایه‌گذاران بزرگ از بیت کوین در حال افزایش است و این مسئله می‌تواند به رشد قیمت این ارز دیجیتال کمک کند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از اقتصادنیوز، قیمت بیت کوین در ساعت ۱۲ و ۲۲ دقیقه عصر به وقت ایران روی ۵۵ هزار و ۶۸۱ دلار قرار داشت و تغییرات قیمتی آن نسبت به ۲۴ ساعت گذشته مثبت بود. سرمایه بازار بیت کوین به ۱.۰۵ تریلیون دلار رسیده بود. بیشترین قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ هزار و ۶ دلار بود و کمترین قیمت آن ۵۴ هزار و ۲۶۴ دلار ثبت شده بود. این دو رقم حدود ۳.۲ درصد اختلاف داشتند.

قیمت اتریوم نیز در ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافته و به ۳ هزار و ۵۸۹ دلار رسیده بود. سرمایه اتریوم در حوالی ۴۲۳ میلیارد دلار قرار داشت و بیشترین و کمترین قیمت این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳.۹ درصد اختلاف داشتند.

بیت کوین دیگر یک سرمایه‌گذاری جایگزین نیست

بانک آمریکا به عنوان دومین بانک بزرگ ایالت متحده معتقد است که بیت کوین بزرگ‌تر از آن است که نادیده گرفته شود. تعداد سرمایه‌گذاران بزرگی که به ارزهای دیجیتال روی آورده‌اند در حال افزایش است و به نظر می‌رسد یکی از عواملی که به افزایش قیمت رمزارزها کمک کرده، نیز همین است. از محرک‌های صعودی قیمت بیت کوین در روزهای اخیر یک خبر عنوان می‌شود مبنی بر اینکه شرکت سرمایه‌گذاری میلیاردر معروف جرج سوروس، مالک مقداری بیت کوین است. برخی تحلیل‌گران معتقدند بیت کوین دیگر تنها یک سرمایه‌گذاری جایگزین نیست و می‌توان از آن در کنار طلا به عنوان یک مانع مهم تورمی یاد کرد.

قیمت طلا هفته جاری را چگونه آغاز می‌کند

قیمت طلا در روز جمعه توانست تحت تاثیر آمارهای ضعیف اشتغال در آمریکا رقم‌هایی بالای ۱۷۸۰ دلار را نیز به ثبت برساند، اما دوباره کاهش یافت. قیمت طلا در پایان معاملات روز جمعه روی ۱۷۵۷ دلار قرار داشت. فردا نخستین روز کاری هفته برای طلاست و باید دید قیمت طلا بعد از خیز ناموفق روز جمعه به سمت مرز ۱۸۰۰ دلار باز هم به سمت این مرز حرکت می‌کند یا خیر.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.