چشم و هم‌چشمی عجیب بین استقلال و پرسپولیس!

در حالی که هواداران و بازیکنان پرسپولیس حدس‌هایی درباره خبر خوب مجید صدری زده بودند اما سرپرست باشگاه قرارداد پیشتر تمدید شده یحیی گل‌محمدی را تمدید کرد!

به گزارش تازه نیوز، اواخر آذر سال گذشته جعفر سمیعی مدیرعامل وقت پرسپولیس که در جلسه هم‌اندیشی با سردبیران رسانه‌های ورزشی همراه مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان حاضر شده بود، گفت: «تمدید قرارداد با کادر فنی و یحیی گل‌محمدی اقدام بعدی ما بود که سعی کردیم با وجود اینکه او یک‌ سال قرارداد داشت، با او تمدید کنیم. قرارداد چند بازیکن را هم تمدید کردیم و بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا هم قرارداد تعدادی دیگر از بازیکنان تمدید خواهد شد.»

این خبر در همان مقطع روی سایت رسمی پرسپولیس رفته و عنوان شده بود قرارداد اولیه گل‌محمدی با سرخپوشان یک و نیم فصل و تا پایان لیگ بیستم اعتبار دارد و طی این توافق دو فصل دیگر یعنی لیگ بیست‌ویکم و بیست‌ودوم تمدید شده است! اما مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس چهارشنبه شب گذشته با انتشار یک استوری، نوید رقم خوردن یک اتفاق خاص و خوشحال‌کننده را داد و از هواداران درخواست کرد تا این اتفاق را پیش‌بینی کنند اما کمتر کسی حدس می‌زد تمدید قرارداد با گل‌محمدی باشد! بازیکنان تصور می‌کردند طبق قولی که پیش از این مجید صدری داده است مطالبات آنها پیش از سفر به الهلال پرداخت و مبالغی هم برای فصل جدید پرداخت خواهد شد. اغلب هواداران پرسپولیس نیز حدس زدند سرپرست باشگاه پرسپولیس پول طلب گابریل کالدرون را فراهم کرده و پنجره نقل و انتقالات این باشگاه را باز خواهد کرد. در این میان کمتر کسی فکرش را می‌کرد خبر خوش مجید صدری مربوط به چشم و هم‌چشمی با آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال باشد که به تازگی با فرهاد مجیدی 3 ساله تمدید کرده بود!

خود مجید صدری در این رابطه گفت: «مژده یک خبر مهم را داده بودم و به این وعده هم عمل کردم. تمدید قرارداد دوساله با یحیی گل‌محمدی، مبارک شما هواداران. می‌دانم از این خبر، شاد و خوشحال هستید. بدون شک تمدید قرارداد آقای گل‌محمدی که موفق‌ترین مربی ایرانی به شمار می‌رود، برای پرسپولیس خیر و برکت به همراه خواهد داشت. امیدوارم قبل از اعزام تیم به عربستان بتوانیم با این اقدام، دل هواداران را شاد کنیم و به تیم‌مان انگیزه جدیدی بدهیم. به امید رقم خوردن بهترین نتایج و افتخارات با حضور یحیی گل‌محمدی عزیز.»

پرسش اصلی اینجاست‌؛ بالاخره تمدید قرارداد جعفر سمیعی معتبر بوده یا مجید صدری؟ طبق اعلام باشگاه پرسپولیس یحیی گل‌محمدی که تا پایان این فصل قرارداد داشت، یک قرارداد دو ساله را امضا کرده است، بنابراین حضور او در لیگ بیست‌ودوم نیز قطعی خواهد بود! این در حالی است که براساس اعلام باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت جعفر سمیعی قرارداد یحیی گل‌محمدی تا لیگ بیست‌ودوم تمدید شده بود! از تمرینات پرسپولیس خبر می‌رسد بازیکنان این تیم نیز از شنیدن سورپرایز سرپرست باشگاه شوکه شده‌اند و حالا منتظرند پیش از سفر به عربستان خبر قشنگ‌تر پرداخت مطالبات خود را بشنوند!

در همین ارتباط: شگفتی عجیب در تمدید قرارداد گل‌محمدی با پرسپولیس؛ چرا قرارداد یحیی دوباره تمدید شد؟ مبلغ آن چقدر است؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.