شش بازیکن حریف پرسپولیس کرونایی شدند!

در آستانه سفر پرسپولیس به قطر برای فینال لیگ قهرمانان آسیا، حریف بعدی این تیم در لیگ با معضل همه گیری کرونا مواجه شده است. خطری که می تواند چندین محروم روی دست قرمزها در فینال بگذارد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تابناک، در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا با حذف تیم الهلال عربستان ثابت کرده است که با شیوع کرونا شوخی ندارد و حتی کل تیم را هم محروم می کند، حالا خبر می رسد تیم اصفهانی ذوب آهن حداقل شش یار کرونایی دارد و حدود همین تعداد از بازیکنانش هم منتشر پاسخ تست کرونا هستند.

پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: شش نفر از بازیکنان و یک نفر از کادرفنی به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و جواب تست آن‌ها مثبت بوده است.

امیرحسین شریفیان‌پور، پزشک تیم ذوب‌آهن اصفهان در خصوص مثبت بودن تست کرونا برخی از اعضای این تیم، اظهار داشت: شش نفر از بازیکنان و یک نفر از کادرفنی به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و جواب تست آن‌ها مثبت بوده است. حدود ۷-۸ تست مشکوک هم داشته‌ایم که باید مجدداً تست بدهند تا وضعیت قطعی آن‌ها مشخص شود. این ویروس کرونا رهاورد سفر تیم فوتبال ذوب‌آهن به آبادان است. قبل و بعد از بازی هواداران خوب و خونگرم آبادانی استقبال بازیکنان ما آمدند، ولی متاسفانه پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشد و اکثراً فاقد ماسک بودند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.