انگیزه همشهری قایدی برای درخشش در استقلال/ مهره جوان آبی‌ها مورد اعتماد فرهاد!

یکی از بازیکنان مورد علاقه فرهاد مجیدی که فصل گذشته خیلی دیر او را بین نفرات تیمش پیدا کرد مدافع بوشهری است که پیش از آن خیلی فرصت بازی به او داده نشده بود.

به گزارش تازه‌نیوز، فرهاد مجیدی این روزها در صحبت‌هایی که با گابریله پین دستیار ایتالیایی‌اش دارد درباره نحوه استفاده از مدافع ۲۳ ساله تیمش صحبت‌های جدی را انجام داده است.

متین کریم زاده بازیکن ۱۷۹ سانتی‌متری استقلال در دیدار برگشت فصل قبل مقابل نساجی مازندران یک پنالتی گرفت، یک پاس گل داد و یک گل زد و توانست نگاه کادر فنی استقلال نسبت به خودش را به طور کلی تغییر بدهد. حالا متین کریم زاده در جمع شاگردان فرهاد مجیدی به یکی از مهره‌های جوان و مورد اعتماد او تبدیل شده است.

کریم زاده که نشان داد به جای دفاع در پست وینگر چپ هم می‌تواند به میدان برود این روزها در تمرینات تاکتیکی تیم استقلال اغلب در جمع نفرات تیم اصلی حضور داشته و به لحاظ بدنی جزو آماده ترین نفرات این تیم به شمار می‌رود. بعید نیست در شروع مسابقات لیگ برتر در پست دفاع چپ در نقش یک مدافع کلاسیک که اجازه ورود به زمین حریف و نفوذ به محوطه ۱۸ قدم را دارد ظاهر شود.

به نقل از خبر ورزشس، متین کریم زاده همشهری مهدی قائدی است و اتفاقاً این روزها ارتباط نزدیکی هم با هم تیمی‌اش در امارات دارد تا شاید با درخشش در فصل جدید لیگ برتر او هم بتواند راهی تیم‌های حوزه خلیج فارس شود. این موضوع انگیزه‌هایش برای حضور در تمرینات استقلال را نیز به مراتب افزایش داده است.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.