اولین وعده سعید محمد بعد از حکم رئیسی

سعید محمد می‌گوید با پیش‌بینی‌ انجام شده جذب سرمایه‌گذاری خوبی در منطقه آزاد اروند شاهد خواهیم بود و در یک دوره زمانی کوتاه وضعیت مردم بهبود می‌یاید.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از فارس، سعید محمد صبح امروز در دیدار با استاندار خوزستان اظهار کرد: مردم خرمشهر، آبادان و روستاهای محدوده منطقه آزاد اروند با مسائل زیادی روبرو هستند و تلاش می‌کنیم با ظرفیت‌سازی در منطقه آزاد و با بهره‌گیری از اختیارات قانونی تعریف‌شده در مناطق این وضعیت مرتفع شود.

وی عنوان کرد: به علت تداخل بین دستگاهی از بسیاری از ظرفیت‌ها در منطقه آزاد اروند استفاده نمی‌شود؛ تلاش بر این است که این تداخل برطرف و از ظرفیت‌های موجود برای بهبود معیشت مردم منطقه استفاده شود.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد اروند گفت: در سطح ملی برنامه مدونی با استراتژی و به شکل راهبردی برای تمام مناطق در دست تهیه است تا در یک دوره کوتاه زمانی مناطق آزاد تجاری را به ریل اصلی خود برگردانیم. با ظرفیت‌های موجود و رفع نیازمندی‌ها این هدف محقق می‌شود و باید در جهت ایجاد رونق تجاری و اقتصادی در سرزمین اصلی فعالیت کنیم.

محمد عنوان کرد: با پیش‌بینی‌ انجام‌شده جذب سرمایه‌گذاری خوبی در منطقه آزاد اروند شاهد خواهیم بود و رونق تولید و اشغال در این منطقه ایجاد خواهد شد تا با برنامه‌ریزی انجام شده در یک دوره زمانی کوتاه مدت وضعیت مردم بهبود یاید. دستگاه‌های ذیربط، وزارتخانه‌ها و گمرک نیز باید همکاری لازم را داشته باشند. عزم جدی در دولت و مجلس کمک به حل مشکلات مردم است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.