انتقاد شدید از اظهارنظر رئیسی درباره تخت جمشید! +عکس

مهدی نصیری، مدیر مسئول اسبق روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان «از مواجهه شاپور اول تا آقای رئیسی با ستمگران!» از اظهار نظر رئیس جمهور در تخت جمشید انتقاد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، رئیس جمهور با حضور در شیراز و مجموعه پاسارگاد، در اظهار نظری «تخت جمشید» را نماد سرنوشت ظلم کنندگان به مردم دانست. مهدی نصیری، فعال رسانه‌ای اصولگرا و مدیر مسئول اسبق روزنامه کیهان، در یادداشتی در کانال شخصی خود در تلگرام به این اظهار نظر واکنش نشان داد و نوشت: جناب آقای رئیسی تخت جمشید نمادی از پایداری فرهنگ، تاریخ، تمدن و دلاوری یک ملت در برابر رومیان و یونانیان یا همان غربیان امروزیست.

ولو تاریخ حکمرانیش آکنده از اشتباهات بزرگ و نابخشودنی نیز باشد.

همچنان که در طول چهار دهه گذشته نیز اشتباهاتی بس بزرگ بوقوع پیوسته اند.

ای کاش برای درس عبرت دادن به ستمگران غربی زانو زدن والرین روم مقابل شاپور اول در نقش رستم را متذکر می‌شدید نه فروپاشی بخشی از تمدن ایران بدست اسکندر و اعراب را!

برای آشنایی با تاریخ باستان با تمرکز بر ساسانیان کتاب ایران شناس فقید و ارجمند پروفسور آرتور کریستنسن دانمارکی را بخوانید.

چقدر جای خالی یک فرهنگدان در کنار امثال آقای رئیسی احساس می شود!

در تضاد بین پان اسلامیسم شیعی قدرتمند ساختاری و صنفی با پان ایرانیسم باستانی این سرمایه هویتی، تاریخی ملت مظلوم ایران است که به یغما می رود.

سرعت احیای سرمایه اجتماعی حسن روحانی حسب اکت و فکت رفتاری در انتصابات و فقدان نگاه تحولی و طرحهایی همچون صیانت و محرمانه گی اموال مسئولان، از آنچه فکر می کردیم پرشتاب تر است.

۱ نظر
  1. جواد انصاری شیری

    بابا ایرانی هستیم یا ضدایرانی کوروش وداریوش نماد استقامت ملت ایران اریایی است وما به انها افتخار میکنیم ما ایرانی هستیم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.