سرمربی پرسپولیس: قیمت یک بازیکن الهلال ۳۰۰ میلیارد تومان است!

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: قیمت یک بازیکن الهلال ۳۰۰ میلیارد و اندازه بودجه چهار سال پرسپولیس است‌.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، یحیی گل محمدی درباره دیدار پرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بچه‌ها با وجود سختی‌ها و مشکلاتی که از قبل در این تیم وجود داشته و اکنون هم وجود دارد خیلی باانگیزه کار کرده اند و انشالله بتوانند مزد زحمات خود را در دیدار با الهلال بگیرند.

وی درمورد میزان امیدواری‌اش به موفقیت پرسپولیس در این دیدار گفت: واقعا از لحاظ امکاناتی و مالی قابل مقایسه با الهلال نیستیم. قیمت یک بازیکن‌شان ۳۰۰ میلیارد و اندازه بودجه چهار سال باشگاه ما است. تفاوت زیادی بین دو تیم وجود دارد و مشکلات تیم ما هم خیلی زیاد است که نمی‌خواهم زیاد انرژی منفی بدهم. از زمانی که پرسپولیس را شناخته‌ایم و خودم بازیکنش بودم این مشکلات بوده و کم هم نشده است ولی انگیزه فوق العاده و زیادی داریم.

سرمربی پرسپولیس در گفت و گو با اخبار ورزشی شبکه سه درباره صحبت خود با هواداران این تیم عنوان کرد: هواداران ما نشان داده اند واقعا بهترین طرفداران دنیا هستند . هیچ وقت پشت تیم را خالی نکرده و همیشه موقع حمایتی داشته اند. برای جنگیدن به خاطر آنها به عربستان می رویم و امیدوارم باز هم بهترین نتیجه را بگیریم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.