نایب قهرمان آسیا از صغیر و کبیر کمک گرفت؛ پرسپولیس را بیشتر از این خوار و خفیف نکنید!

رئیس هیأت مدیره پرسپولیس تنها برای سفر سرخپوشان به عربستان، از ۲ وزیر، ۲ معاون وزیر، ۲ مدیر ارشد وزارت امور خارجه و چند مدیر ارشد دیگر در حوزه هواپیمای کشوری و حج و زیارت تقدیر و تشکر کرد!

به گزارش تازه نیوز، سرانجام پرسپولیس با یک روز تأخیر راهی عربستان شد تا برای بازی حساس شنبه شب مقابل الهلال آماده شود. سرگردانی شاگردان یحیی در این مرحله مهم واقعاً غیرقابل پذیرش است اما آن‌چه ماجرا را تأسف‌بارتر می‌کند عملکرد مدیران این تیم است.

ببینید فقط برای یک سفر ساده رئیس هیأت مدیره تیمی که داعیه قهرمانی آسیا دارد چه پیامی را در اینستاگرامش منتشر کرده:

با تلاش مجموعه باشگاه، وزارت ورزش و جوانان، وزارت امور خارجه، سازمان حج و زیارت، سازمان هواپیمایی کشوری، فدراسیون فوتبال و سایر دستگاه‌های ذیربط کشور، عصر امروز تیم پرسپولیس راهی عربستان شد تا ان‌شاءالله افتخار دیگری برای فوتبال ایران به دست آورد.
بر خود لازم می‌دانم که از زحمات و حمایت‌های دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان، دکتر عبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، دکتر رشیدیان ریاست محترم سازمان حج و زیارت، دکتر علی‌نژاد معاون محترم وزیر ورزش، جناب آقای عزیزی‌خادم ریاست محترم فدراسیون فوتبال و آقای کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون، دکتر صفری معاون محترم وزیر امور خارجه، آقای هنردوست و آقای عنایتی از مدیران ارشد وزارت خارجه، جناب آقای رضایی معاون محترم سازمان حج و زیارت، کاپیتان امیر مکری ریاست و آقای جلالی معاونت سازمان هواپیمایی کشوری، کاپیتان امیر برخور رییس هواپیمایی ایران ایر، کاپیتان غیاثی و آقای مشاک از مدیران ارشد ایران ایر، مهندس عبدالرضا موسوی ریاست هواپیمایی زاگرس تقدیر و تشکر نمایم.

یعنی کار پرسپولیس با آن جایگاه اجتماعی و محبوبیت مردمی به جایی رسیده که برای تدارک یک سفر ساده، که از ابتدایی‌ترین و پیش‌پاافتاده‌ترین امورات مدیرانش محسوب می‌شود، ممنون‌دار صغیر و کبیر باشد؟! اصلاً گیریم کار به جایی رسیده که برای سفر نایب قهرمان آسیا به عربستان ناچار شدید از وزیر ورزش و جوانان، وزیر امور خارجه، ریاست سازمان حج و زیارت، معاون وزیر ورزش، ریاست و دبیرکل فدراسیون، معاون وزیر امور خارجه، مدیران ارشد وزارت خارجه، معاون سازمان حج و زیارت، ریاست و معاونت سازمان هواپیمایی کشوری، رئیس هواپیمایی ایران ایر، مدیران ارشد ایران ایر و ریاست هواپیمایی زاگرس کمک بگیرید، حالا چرا تا این حد ناتوانی‌تان را جار می‌زنید و پرسپولیس را خوار و خفیف می‌کنید؟

آخر چگونه باید از این تیم توقع افتخارآفرینی داشت در شرایطی که مدیرانش از هماهنگی‌های یک سفر ساده عاجزند و دست به دامن این و آن می‌شوند؟!

البته پرسپولیس و استقلال طی سال‌های گذشته از این دست مدیران به خود کم ندیده‌اند و شگفتا که یکی از یکی پدیده‌تر! به قول شاعر که می‌گوید: گلچین وزارت عجب خوش‌سلیقه است – می‌چیند آن مدیری که به عالم نمونه است

پست مجید صدری

۱ نظر
  1. مهردادمهرابی

    کیسه وتراکتور راحت میرن عربستان بازی میکنن بعد سرورشون با دردسر می‌ره عربستان خجالت بکشید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.