امیرآبادی قهرمانی استقلال را پیش‌بینی کرد!

مهدی امیرآبادی، بازیکن سابق استقلال تهران ابراز امیدواری کرد کادر محمود فکری بتوانند به زودی برای هواداران این تیم قهرمانی به ارمغان بیاورند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبر ورزشی، این روزها بازیکنان قدیمی استقلال درباره وضعیت این تیم، سرمربی جدید و باقی مسائل اظهار نظر می‌کنند. مهدی امیرآبادی بازیکن اسبق استقلال درباره این تیم گفت: بهترین گزینه محمود فکری بود. هواداران به دنبال بازگشت استراماچونی یا حضور الکس نوری بودند اما وقتی نمی‌شد که آنها را به تهران آورد پس بین گزینه‌های ایرانی محمود فکری بهترین گزینه بود.. به نظرم شرایط حال حاضر استقلال اصلا خوب نیست و زمان می‌برد تا مشکلات به طور کلی حل شود. به نظرم نباید که برای این فصل از استقلال انتظار قهرمانی داشته باشیم. استقلال به هر شکل جزو 4 تیم اول لیگ حضور خواهد داشت اما تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، باید یک دورخیزی مشخصی داشته باشد.»

او در ادامه گفت:« از پرداخت باقی مانده مطالبات شیخ دیاباته خوشحالیم اما شنیده‌ام که ظاهراً قرار نیست میلیچ را برگردانند. باید هر طور شده میلیچ را به تهران بیاورند و پرداخت مطالبات او در اولویت باشد. او یکی از بازیکنان خوب ما در فصل گذشته بوده و باید در کنار او همینطور تمدید قرارداد با علی کریمی را هم در دستور کار قرار بدهند. باید بعضی‌ها دیگر جایگاه خودشان را رها کنند. چندین سال است در باشگاه حضور داشتید و باید جایگاه خود را رها کنید و فضا را به جوان‌ترها بدهید. ما چندین سال است که برای آینده استقلال امیدواریم اما امسال امید ما بیشتر است. کادر فعلی استقلال جوان و استقلالی هستند و اگر اجازه بدهند جوانان کار خودشان را استقلال انجام دهند، اگر امسال قهرمان نشویم، قطعا دو سال آینده به موفقیت می‌رسیم.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.