دوج‌کوین عقب افتاد؛ حمایت ایلان ماسک تمام شد؟

ارز دیجیتال دوج‌کوین با فاصله گرفتن از بیشتر ارز خود به شدت از رقبایش فاصله گرفته و دچار افت شده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تجارت نیوز، داده‌های کوین‌مارکت‌کپ نشان می‌دهد که دوج‌کوین در دوره اوج قیمتی حدود ۷۰ سنت ارزش داشته اما حالا در محدوده ۲۲ سنت معامله می‌شود و به شدت از دیگر ارزهای دیجیتال عقب افتاده است.

همچنین ارزش بازار دوج‌کوین به شدت افت کرده و ارزی که زمانی جزو چهار ارز برتر مارکت‌کپ بود حالا به رتبه دهم سقوط کرده است.

این در حالیست که دوج‌کوین از حمایت گسترده‌ای از سمت افراد مشهور از جمله ایلان ماسک و مارک کوبان برخوردار بود.

پرستون، مجری مشهور پادکست‌های بلاکچین در سری جدید این پادکست گفت: مارک کوبان تبلیغات زیادی در تلوزیون ایالات متحده داشت و این اقدام به شدت اشتباه بود.

همچنین کارشناسان زیادی از جمله مک کورمک در رابطه با اظهارات کوبان بر علیه بیت‌کوین موضع گرفتند.

مار کوبان چند وقت پیش توئیتی منتشر کرد و نوشت: من ترجیح می‌دهم موز داشته باشم تا بیت‌کوین.

حالا با کاهش قیمت دوج‌کوین کاربران توئیتر انتقادات زیادی در رابطه با اظهارات کوبان مطرح کردند.

دوره دوج‌کوین تمام شده است؟

ایلان ماسک در تلاش‌های خود برای تبلیغات ارزهای دیجیتال سود زیادی برده و حالا به عنوان اولین فرد ثروتمند دنیا شناخته شده است و به نظر می‌رسد ارزهای دیجیتال نقش زیادی در چند برابر شدن ثروت ایلان ماسک داشتند.

در ابتدا دوج‌کوین ارز دیجیتالی بود که به توئیت‌های ایلان ماسک واکنش نشان می‌داد اما بعد از مدتی دوج‌کوین دیگر مطابق میل ماسک رفتار نکرد.

ساده انگارانه‌ است که فکر کنیم با واکنش نشان ندادن دوج‌کوین به سیگنال‌های ایلان ماسک دست او از بازار قطع شده چون بعد از دوج‌کوین نوبت به شیبا رسید و این ارز هم با توئیت‌های ایلان ماسک به شدت پامپ شد.

حمایت افراد مشهور از برخی ارزهای دیجیتال به نوعی مانند پروژه کردن سهم در بازار سهام است و نقدینگی زیادی را به ارزهای دیجیتال حمایت شده تزریق و فرصت خروج برای پروژه کنندگان را فراهم می‌کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.