آخرین خبر از سریال «نون خ»: حضور شخصیت محبوب قطعی شد

سیروس میمنت، بازیگر نقش کیوان در سریال «نون خ» با اعتقاد بر این‌که نقشش یکی از شخصیت‌های جذاب، ملموس و واقعی قصه است، حضورش در فصل چهارم سریال سعید آقاخانی را ۱۰۰ درصدی دانست.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، به بهانه بازپخش فصل اولِ «نون خ» از شبکه آی‌فیلم که این شب‌ها ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود، گفت‌وگویی با سیروس میمنت، از بازیگران نقش اصلی این سریال به کارگردانی سعید آقاخانی انجام شده است.

بازیگر نقش کیوان در «نون خ» در این گفتگو با بیان این‌که خودش از مخاطبان این مجموعه از آی فیلم است، گفت: «خودم از قسمت اول سریال را دنبال و فکر می‌کنم «نون خ» هم در نمایش اولیه و هم در بازپخش‌های بعدی همواره با استقبال مردم مواجه بوده است. مردم این مجموعه را دوست دارند. به نظرم «نون خ» از جمله کار‌های نمایشی پرمخاطب در سال‌های اخیر باشد، حتی بازپخش‌های سریال هم برای مخاطبان جذاب است و معمولاً تماشایش را از دست نمی‌دهند.»

میمنت، سپس درباره جذابیت‌های نقش کیوان در «نون خ» و این‌که چقدر این کاراکتر را دوست دارد؟ تاکید کرد: «کیوان برایم جذاب بود و از آن کاراکتر‌هایی بود که می‌توانست با مخاطب ارتباط برقرار کند و برایش باورپذیر باشد. کیوان یک شخصیت تک بعدی نبود و همین موضوع می‌توانست برای من به عنوان بازیگر جذاب باشد. اساسا کاراکتر‌های چند وجهی دست بازیگران را برای مانور دادن باز می‌گذارند. از سوی دیگر، این کاراکتر‌ها معمولاً برای مخاطب هم ملموس و واقعی هستند و بیننده با آن‌ها ارتباط خوبی برقرار می‌کند.»

او ادامه داد: «خود شخصیت و خصوصیات فردی کیوان به اندازه کافی جذاب بود و جای کار زیادی داشت. خودم شخصاً کیوان را یک کاراکتر واقعی و شبیه به مردم دیدم و قطعا همین موضوع برایم خیلی اهمیت داشت. معمولاً مردم با شخصیت‌هایی که شبیه خودشان هستند ارتباط خوبی برقرار می‌کنند و این اتفاق برای کیوان هم افتاد. این کاراکتر یکی از نقش‌هایی است که خودم خیلی دوستش دارم و جزو محبوب‌ترین نقش‌هایی به شمار می‌رود که تا به امروز بازی کرده‌ام.»

سیروس میمنت، در پایان تاکید کرد اگر قرار باشد فصل چهارم سریال «نون خ» ساخته شود، او ۱۰۰ درصد در آن بازی خواهد داشت.

سریال «نون خم تاکنون در سه فصل توسط سعید آقاخانی ساخته شد و از شبکه یک سیما روی آنتن رفته است. گفته می‌شود فصل چهارم از این مجموعه طنز برای نوروز ۱۴۰۲ ساخته خواهد شد. سعید آقاخانی، علی صادقی، سیروس میمنت، حمیدرضا آذرنگ، میرطاهر مظلومی، شقایق دهقان، پاشا جمالی، سیدعلی صالحی، کاظم نوربخش، شیلان مدنی، صهبا شرافتی، شیوا یوسفی، سیروس سپهری و … از بازیگران «نون خ» هستند.

این مطالب را هم بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.