استقلال و شهرخودرو با هم به قطر نمی‌روند/ ۵ بازیکن قید سفر با آبی پوشان را زدند؟

۵ بازیکن تیم فوتبال استقلال که قراردادشان با این باشگاه به پایان رسیده تست کرونا ندادند تا سفر آنها به قطر در هاله‌ای ابهام قرار بگیرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از فارس، در شرایطی که روز گذشته عنوان شد اعضای تیم استقلال به همراه اعضای تیم شهرخودرو برای حضور در قطر با یک پرواز راهی دوحه می‌شوند اما تیم فوتبال شهرخودرو امشب تهران را ترک خواهد کرد و استقلالی‌ها فردا ظهر از تهران به دوحه می‌روند.

در شرایطی که تنها ۲۴ ساعت به سفر استقلال باقی مانده روزبه چشمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی،علی کریمی و محمد دانشگر هنوز تست های کرونا را پشت سر نگذاشته و ظاهرا این نفرات تصمیم ندارند تیمشان را در سفر به دوحه همراهی کنند.

روز گذشته نیز فقط روزبه چشمی در تمرین استقلال با لباس شخصی حاضر شد و ۴ بازیکن دیگر باز هم در تمرین این تیم آفتابی نشدند. به نظر می‌رسد استقلال در آستانه سفر به قطر با بحران بازیکن مواجه شده زیرا نفرات جدید این تیم به دلیل محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات نمی‌توانند تیمشان را همراهی کنند.

گفتنی است مسئولان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در صورتی که بازیکنان تیم‌ها پاسخ تست‌های کرونای خود را در فرودگاه ارائه نکنند مجوز ورود به این کشور را نخواهند داد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.