بهترین سریال‌های نتفلیکس که فصل جدیدشان در راه است

نتفلیکس یک سرویس استریم جذاب است که در سال‌های اخیر با تعدادی از بهترین سریال‌ها سراغ مخاطبین آماده است. به زودی فصل جدید تعدادی از محبوب‌ترین سریال‌های نتفلیکس از راه می‌رسد.

به گزارش تازه نیوز، سرویس استریم نتفلیکس یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های پخش ویدیو در سراسر دنیا است که نه‌تنها میزبان فیلم‌های و سریال‌های متعددی می‌شود که آثار و عناوین انحصاری جذابی هم تولید می‌کند. وقتی در سال ۱۹۹۷ یک بازاریاب به نام مارک راندولف تصمیم گرفت برای ارسال و به اشتراک‌گذاری دی‌وی‌دی‌ها و نسخه‌های فیزیکی فیلم‌های سینمایی یک شرکت خصوصی را تاسیس کند، تصور نمی‌کرد کمتر از سی سال بعد مجموعه محلی او به یکی از غول‌های سرگرمی دنیا تبدیل شود. شرکت آقای راندولف با ۳۰ کارمند و کمتر از ۱۰۰۰ عنوان سینمایی فعالیت خود را در منطقه سانتاکروز ایالت کالیفرنیا آغاز کرد. ده سال بعد، نتفلیکس یک میلیارد بار عناوین سینمایی را به مردم فروخته بود.

به نقل از ایرنا، با آغاز دهه ۲۰۱۰ میلادی، نتفلیکس با میلیون‌ها کاربر در کانادا و ایالات متحده و سایر نقاط دنیا، به یک سرویس پخش آنلاین عناوین سینمایی و سریالی تبدیل شد. آن‌ها تصمیم گرفتند تجارت خود را گسترش دهند و صرفا به بازپخش عناوین سایر استودیوهای سینمایی مشغول نباشند. بنابراین استودیوهای خود را تاسیس کردند تا عناوین انحصاری این سرویس استریم ساخته شود. نتفلیکس حالا چندین سال است که به پخش فیلم‌ها و سریال‌های انحصاری خود می‌پردازد.

امروزه سریال‌های نتفلیکس یکی پس از دیگری محبوبیتی تاریخی به دست می‌آورند. بنابراین فرصت آن فراهم شده تا تعدادی از سریال‌های این سرویس استریم که به زودی فصل جدید آن‌ها از راه می‌رسد را بررسی کنید.

The Witcher | ویچر

سریال ویچر

نمره منتقدان: ۶۷ از ۱۰۰

ساخت عناوین فانتزی حماسی یک سیاست تاثیرگذار در جذب مخاطب است. شبکه HBO با سریال مشهور «بازی تاج و تخت» برای چندین سال تماشاگران ثابتی جذب کرد و همین هم باعث شد نتفلیکس برای ساخت یک عنوان انحصاری ترغیب شود. سریال «ویچر» که براساس کتاب‌هایی فانتزی به همین نام نوشته آندره ساپکوفسکی ساخته شد، قبل‌تر به بازی‌های ویدیویی خود مشهور بود. نتفلیکس فصل نخست سریال «ویچر» را در سال ۲۰۱۹ منتشر کرد و هنری کویل مهم‌ترین بازیگر آن است. این سریال خیلی سریع برای فصل‌های دوم و سوم هم تمدید شد.

فصل جدید سریال چه زمانی از راه می‌رسد؟

سریال «ویچر» هم یکی دیگر از ده‌ها عنوانی بود که تولید و فیلم‌برداری آن‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. با این حال فیلم‌برداری و فرایند تولید و ضبط این سریال از مدت‌ها پیش آغاز شده و ساخت فصل دوم آن به پایان رسیده است. احتمال می‌رود که نتفلیکس فصل دوم این سریال را در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ منتشر کند.

خلاصه داستان: گرالت ریویا یک شکارچی هیولا است. او به تنهایی در تقلا است تا جایگاه خود را در دنیایی پیدا کند که در آن انسان‌ها از هیولاها خبیث‌تر هستند. او با یک جادوگر قدرتمند و یک پرنسس جوان آشنا می‌شود. آن‌ها باید در کنار یکدیگر این دنیای ترسناک را تحمل کنند.

Bridgerton | بریجرتون

سریال بریجرتون

نمره منتقدان: ۸۹ از ۱۰۰

سرویس استریم نتفلیکس معمولا به ساخت سریال‌های نوجوان‌پسند یا فانتزی‌های علمی تخیلی شناخته می‌شود. بنابراین وقتی عناوین متفاوتی را به کاربرانش عرضه می‌کند، بیشتر از قبل مورد توجه قرار می‌گیرد و سریال «بریجرتون» این حقیقت را آشکار کرده است. این سریال که چندی پیش منتشر شد بدون استفاده از بازیگرانی شناخته‌شده و مشهور به محبوبیتی دست‌نیافتنی دست پیدا کرد و با شکستن رکورد سریال «ویچر» به پربیننده‌ترین سریال سرویس استریم نتفلیکس تبدیل شد. این درام تاریخی با قراردادن یک روایت عاشقانه در مرکز ماجرا تلاش می‌کند تا یک عنوان متمایز باشد و در رسیدن به هدفش هم موفق عمل کرده است. نتفلیکس خیلی سریع ساخت فصل دوم این سریال را تایید کرد.

فصل جدید سریال چه زمانی از راه می‌رسد؟

فصل نخست این سریال در روزهای پایانی سال ۲۰۲۰ از راه رسید اما محبوبیت باورنکردنی آن باعث شد تا یکی از بهترین سریال‌های نتفلیکس که محبوبیت بسیار زیادی دارد، خیلی سریع در لیست تولید برای فصل دوم هم قرار بگیرد. فیلم‌برداری فصل دوم سریال هم خیلی زود آغاز شد و به نظر می‌رسد رو به پایان باشد. بنابراین می‌توانید در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ به تماشای سریال «بریجرتون» بنشینید.

خلاصه داستان: هشت خواهر و برادر از خانواده قدرتمند و ثروتمند بریجرتون در دوران ریجنسی که بخش مهمی از تاریخ بریتانیا است در تلاش هستند تا آدم‌هایی را برای دوست‌داشتن پیدا کنند.

Money Heist | سرقت پول

سریال سرقت پول

نمره منتقدان: ۹۱ از ۱۰۰

سریال‌های غیرانگلیسی‌زبان به سختی می‌توانند مخاطبان بسیار زیادی پیدا کنند و در سطح جهانی دیده شوند. اما سریال اسپانیایی La casa de papel یا همان Money Heist که آن را با عنوان «سرقت پول» هم می‌شناسیم، حالا به یکی از شناخته‌شده‌ترین سریال‌های غیرانگلیسی‌زبان چند سال اخیر تبدیل شده است. سریالی که با داستان هیجان‌انگیز و شخصیت‌های دوست‌داشتنی، راه چند ساله را در کوتاه‌ترین زمان ممکن طی کرد و امروز هم‌رده بسیاری از سریال‌های محبوب جهان شناخته می‌شود. فصل چهارم این سریال یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های سرویس استریم نتفلیکس در سال ۲۰۲۰ بود.

فصل جدید سریال چه زمانی از راه می‌رسد؟

براساس بیانیه رسمی نتفلیکس، فصل جدید «سرقت پول» شامل دو بخش می‌شود. هر کدام از این دو بخش پنج اپیزود دارند و با اختلافی یک ماهه از راه می‌رسند. پنج اپیزود ابتدایی در سومین روز ماه سپتامبر منتشر شد و پنج اپیزود نهایی هم در سومین روز ماه دسامبر از راه می‌رسد. بنابراین قسمت‌های فصل پایانی این سریال هم با فاصله منتشر می‌شوند و هواداران نباید مانند بسیاری از سریال‌های نتفلیکس منتظر همه اپیزودهای این سریال در یک روز باشند. براساس اطلاعاتی که سرویس استریم نتفلیکس به صورت رسمی اعلام کرده، فصل پایانی سریال «سرقت پول» ده اپیزود دارد که در مقایسه با فصل چهارم دو اپیزود بیشتر است.

خلاصه داستان: شخصی به نام پروفسور همراه با ۸ نفر برای سرقت از کارخانه چاپ اسکناس وارد عمل می‌شوند. این ۸ نفر برای اینکه هویتشان حتی برای همدیگر هم ناشناس بماند، اسم شهرهای مختلف را برای خودشان انتخاب می‌کنند. آن‌ها پس از چند ماه تمرین موفق می‌شوند در همان ابتدای شروع سرقت وارد ساختمان اصلی کارخانه چاپ اسکناس شوند و ۶۷ نفر را گروگان می‌گیرند. اما هدف آن‌ها فقط پول‌های موجود در کارخانه نیست و به دنبال پول‌های چاپی هم هستند.

Stranger Things | چیزهای عجیب

سریال چیزهای عجیب

نمره منتقدان: ۹۳ از ۱۰۰

وقتی پخش سریال «چیزهای عجیب» در سال ۲۰۱۶ آغاز شد، تقریبا هیچکدام از عوامل سریال تصور نمی‌کردند راه صدساله را در یک شب طی کنند اما سریال آن‌ها به یکی از جذاب‌ترین و پرتماشاگرترین سریال‌های سرویس استریم نتفلیکس تبدیل شد. «چیزهای عجیب» تحت تاثیر فیلم‌های ترسناک و علمی تخیلی دهه ۸۰ میلادی ساخته شده است. بنابراین فضای سریال هم در آن روزها می‌گذرد و داستان کلاسیکی دارد. منتقدان اعتقاد دارند فضاسازی، موسیقی متن و بازیگران «چیزهای عجیب» دلیل اصلی جذابیت آن هستند.

فصل جدید سریال چه زمانی از راه می‌رسد؟

فصل دوم و سوم این سریال با تاخیری قابل توجه نسبت به فصل اول از راه رسید اما انتشار فصل چهارم به دلیل شیوع ویروس کرونا بیشتر از همیشه تاخیر خورده است. ادامه فیلم‌برداری فصل چهارم سریال «چیزهای عجیب» از ماه گذشته آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال ۲۰۲۱ به پایان برسد. بنابراین ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۲۲ می‌تواند با انتشار فصل چهارم سریال «چیزهای عجیب» جذاب‌تر از همیشه باشد. به نظر می‌رسد فصل چهارم این سریال در بدترین حالت تا مارس ۲۰۲۲ از راه می‌رسد.

خلاصه داستان: در دهه ۸۰ میلادی و در شهری در ایالت ایندیانا در آمریکا، پسربچه‌ای ناگهان ناپدید می‌شود. خانواده و دوستان او که نگران او هستند، به دنبال او می‌گردند. اما دخترکی وارد ماجرا می‌شود که همه چیز را تحت تاثیر قرار می‌دهد. شرایط وقتی پیچیده‌تر می‌شود که هیولا هم وارد داستان می‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.