چرا نباید پرسپولیس و استقلال به الهلال ببازند؟

علی فتخ‌الله زاده معتقد است که کم‌ترین امکانات را در اختیار دو تیم استقلال و پرسولیس می‌دهند اما انتظار برد دارند!

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تسنیم، علی فتح‌الله‌زاده درباره جلسه مدیران ادوار گذشته باشگاه استقلال که در دفتر او برگزار شد توضیحات زیر را ارائه داد:

این جلسه به دعوت آقای آجورلو و به میزبانی من برگزار شد. هدفمان این بود که هر مدیری تجربیات خودش را در اختیار مدیرعامل استقلال قرار دهد. هر مدیری در دوره مدیریت خودش نقاط ضعف و قوتی داشته است و احساس کردیم باید این موارد در اختیار آجورلو قرار بگیرد. جلسه خوبی بود و فکر نمی‌کنم تاکنون چنین جلسه‌ای در این سطح در گذشته برگزار شده باشد. امیدوارم این جلسات تداوم داشته باشد و بتواند به استقلال کمک کند.

 استقلال به معنای واقعی مظلوم واقع شده است و همه این مسئله را می‌دانند و اصلاً خوب نیست. باید در فوتبال ما به همه تیم‌ها یک نگاه شود. منظورم صرفاً استقلال نیست. به  تراکتور تبریز، ذوب‌آهن، سپاهان و … هم این نگاه باید باشد. در کشورمان باید برنامه‌ منسجمی داشته باشند تا فوتبالی‌ها با یکدیگر مسابقه دهند و سهم هر کسی مثل هم دیده شود. هر تیمی هم به اندازه توانمندی خودش بهره ببرد.

صحبت من فقط استقلال نیست، پرسپولیس را هم باید در نظر گرفت. برخی‌ها می‌پرسند چرا پرسپولیس شب گذشته به الهلال عربستان در آسیا باخت، چرا نباید ببازد؟ امکانات دو تیم یکی است؟ آیا امکانات استقلال با الهلال قابل مقایسه است؟ کمترین امکانات را به تیم‌های خودمان می‌دهیم و بیشترین بردها را می‌خواهیم. قطعاً این کار شدنی نیست. اگر به اعتقاد برخی‌ها، فوتبال به درد نمی‌خورد و به آن حمله می‌کنند، بهتر است این رشته تعطیل شود. فوتبال نه تنها سَر بار اقتصادی نیست، بلکه باعث تولید ثروت است.

در همین ارتباط:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.