تغییر چهره باورنکردنی احمدی‌نژاد در ده سال! +عکس

حواشی سفر احمدی‌نژاد به امارات همچنان ادامه دارد.

به گزارش تازه‌نیوز، عبدالرضا داوری، مشاور سابق محمود احمدی‌نژاد با اشاره به حواشی سفر جنجالی او به امارات در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: از آن روزی که شعار “مرگ بر اسرائیل” سر دستش بود و در بنت جبیل، بدون حفاظ برای صهیونیستها رجز میخواند تا امروز که ناچار است برای اکسپو گردیش، از پاویون اسرائیل در جبل علی با تابلوی “WELLCOME TO ISRAEL” گذر کند، فقط ده سال زمان لازم بود.در همین ازتباط:

3 نظر
  1. کارشناس سیاسی

    احمدی نژاد یک فرد منسوخ شده سیاسی است که اصلا ارزش دنبال کردن را ندارد. سردبیر روزنامه کیهان یک زمانی دوست و خاطرخواهش بود اما همینکه پشت به رهبر کرد بشدت از او فاصله گرفت.

  2. عطا

    وضعیت احمدی نژادازهمان ابتدامعلوم بوداما عده ای نخواستند……
    وقتی ایشان ادعای هاله ی نور دردور سرش درسازمان ملل رامطرح کرد وعلمای اعلام گوشزدکردندما گوشمان راگرفتیم ونشنیدیم.
    وقتی سر سفرهایش بشقاب وقاشق وچنگال درکنارخودش برای امام زمان(ع)قراردادوبه امام زمان زبانم لال توحین کرد.خاموش شدیم ودم برنیاوردیم.
    وقتی قانون اساسی را ردکرد نخواستیم بفهمیم ودم برنیاوردیم.
    درمجالس ومحافل مختلف باوقاحت تمام به رهبرمعظم انقلاب جسارت کرد.کر شدیم.کورشدیم.لال شدیم ودم نزدیم.
    سردبیر محترم کیهان هم همه ی این مسائل رادیدندو!!!!؟؟؟؟…….واین تذهبون آقایان.تاوقتی که دشمن خانه هایمان را محاصره کند؟

  3. احمد

    احمدی نژاد دشمن ایران و ضد ولایت فقیه نیست اینقدری که چوب خوردهای او وانمود می کنند باور نکنید ،خیلی کسان بودنند که در هشت ساله او نانشان آجر شد و دولت را انحصار خود میدانستند وایشان تردشان کرد بله تا می توانند داستان در وصف او می بافند . ولی ایشان مردی ترقی خواه ،ضد امپریالیسم ،استضعاف زدا ،مردمدار و تحول آفرین است وطرفداران کثیری در بدنه تمام اقشار جامعه دارد . منتهی دستش نمک ندارد .استاندار آذربایجان را که در اسارت داعش بود آزاد کرد .متاسفانه اجازه سخنرانی در تبریز را به او نداد .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.