پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۲۷ مهر/ صف‌های فروش سنگین‌تر می‌شوند

شاخص کل بورس پس از رشد ۸۵۳واحدی شاخص کل آن را در ارتفاع یک میلیون و ۴۳۶هزار واحدی قرارگرفت روند بازار بورس برای فردا سه شنبه به چه صورت است؟

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تجارت نیوز، نیما میرزایی، کارشناس بازار سهام درباره روند بازار بورس برای فردا سه شنبه گفت: بازار کماکان در وضعیت نوسانی به سر می‌برد و برای چند روز آینده احتمال دارد قدرت فروشندگان نسبت به خریداران بیشتر باشد.اما با فروکش کردن هیجانات و ترس معامله‌گران، بازار مجددا می‌تواند وضعیت نسبتا با ثبات خود را احیا کند.

میرزایی ادامه داد: گزارش‌های شش ماهه از جمله مواردی است که به آرامش و ثبات بازار کمک خواهد کرد .گمانه زنی‌ها از سود سازی‌های مناسب شرکت‌ها حکایت دارد که نسبت p/e را جذاب‌تر خواهد کرد. همانطور که در گزارش‌ها مشاهده شد این نسبت بعد از صعودهای پی در پی و حبابی شکل، روند نزولی داشته و به زیر ۱۰ رسیده که در شرایط تورمی فعلی به نظر عدد قابل اعتنایی برای سرمایه‌گذاران است.

این کارشناس بازار در بخش دیگری گفت: در شرایط فعلی بازار، نگاه سرمایه‌گذاران کم تجربه در بازار به دلیل ترس کوتاه مدت شده است. همچنین به دلیل توافقات برجامی و اصلاح نرخ ارز شرایط بازار ریزشی شده  است و شاهد روند خروج سرمایه افراد حقیقی از بازار هستیم. همچنین جهش‌های خیره‌کننده قیمت‌های جهانی در پی بحران انرژی باعث جلوگیری از افت معنادار شاخص و بازار شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، در پایان معاملات امروز دوشنبه ۲۶ مهر، شاخص کل بورس پس از رشد ۸۵۳واحدی شاخص کل آن را در ارتفاع یک میلیون و ۴۳۶هزار واحدی قرارگرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز ۱.۱درصد افت کرد.

این مطالب را هم بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.