مغز متفکر سرمربی پرسپولیس علیه پرسپولیس!

پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر پس از شکست تلخ و سنگین برابر الهلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا حالا باید در اولین بازی فصل خود در لیگ در اهواز به مصاف فولاد خوزستان برود.

به گزارش تازه نیوز، روی نیمکت فولاد یک چهره بسیار ویژه برای پرسپولیسی‌ها حضور دارد‌؛ چهره‌ای که می‌تواند تعیین‌کننده نتیجه بازی هم باشد. خواکین آلبرتو، مربی اسپانیایی که در دوران حضور کالدرون در پرسپولیس به مغز متفکر این تیم تبدیل شده بود و تمرینات سرخپوشان در ورزشگاه شهید کاظمی براساس تفکرات او انجام می‌شد. او همواره بعد از جدایی از پرسپولیس صحبت‌های مثبتی در مورد این تیم انجام داده و با توجه به موفقیتش در تیم سرخپوش پایتخت، همه منتظر هستند تا ببینند رویارویی او با پرسپولیس چه نتیجه‌ای خواهد داشت. آلبرتو که در دوران حضورش در پرسپولیس صدرنشینی لیگ برتر را تجربه کرد طی هفته‌های اخیر در کنار ویسی، روی بازیکنان فولاد از نظر فنی کارهای زیادی انجام داده و باید دید که یحیی گل‌محمدی بعد از بازی الهلال چگونه می‌تواند در برابر فولاد، ویسی و خواکین تیمش را سربلند از زمین خارج کند.

از آنجا که یحیی گل‌محمدی و دستیارانش جانشین کالدرون و خواکین شدند بنابراین مربی اسپانیایی انگیزه فراوانی برای بازی روز جمعه دارد. از سوی دیگراین یک چالش بزرگ برای یحیی و تیمش است و باید دید پایان آن به نفع کدام طرف خواهد بود؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.