مجیدی وعده جام نداد: قهرمانی؟ قول می‌دهم تلاش‌ کنیم

سرمربی استقلال با تأکید بر اینکه تیمش برای کسب بهترین نتیجه در فصل جدید لیگ برتر فوتبال تلاش خواهد داشت، گفت اصلاً دوست ندارد حتی یک بار هم به لیگ قبل فکر کند.

به گزارش تازه نیوز، فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر هوادار در هفته نخست فصل بیست‌ویکم لیگ برتر گفت: «دوست ندارم درباره فصل گذشته صحبت کنم و به آن فکر نمی‌کنم. درباره فصل جدید اما باید بگویم که با توجه به تغییرات مدیریتی صورت گرفته و جذب چند بازیکن، فکر می‌کنم تیم خوب و جوانی داریم و انشاءا… بتوانیم بازی‌هایی ارائه دهیم تا هواداران از نتایج راضی و خوشحال باشند.»

او درباره بازیکنان جدیدی که قول جذب‌شان را داده بود، گفت: «هر بازیکنی جذب شود، از طریق رسانه‌های باشگاه استقلال اطلاع‌رسانی می‌شود.»

مجیدی در ارتباط با غیبت مهدی‌پور و جلالی گفت: «ما دو بازیکن مصدوم داریم. سایر بازیکنان در شرایط بازی هستند و می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.»

سرمربی استقلال در این‌باره که آیا به هواداران قول می‌دهد استقلال قهرمان شود، گفت: «من سال گذشته هم در پاسخ به سؤالی مشابه گفتم و باز هم می‌گویم تنها چیزی که به هواداران‌مان قول می‌دهم این است که همه تلاش‌مان را برای موفقیت استقلال به کار می‌گیریم.»

مجیدی در مورد بازی با هوادار گفت: «هوادار تازه به لیگ برتر آمده و شناخت زیادی از آنها نداریم. تنها چیزی که می‌دانم، این است که آنها انگیزه لازم را برای بازی با ما دارند و این، کار ما را سخت می‌کند. باید هوشیار باشیم و بازی را کنترل کنیم. امیدوارم در درجه اول بازی خوبی شود و در ادامه بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم.»

او درباره اتفاقات جدید مدیریتی در استقلال گفت: «از یک مدیر فوتبالی این موضوع قابل پیش‌بینی بود که این تحولات رقم بخورد. از آقای آجرلو به خاطر اینکه در یک مقطع کوتاه مشکلات ما را به حداقل رساندند، متشکرم. بعد از مدت‌ها یک استادیوم داریم و می‌دانیم تمرینات‌مان کجاست و بازیکنانم تا دوازده شب منتظر نمی‌مانند تا ببینند در گروه واتس‌اپ زمین تمرین را کجا اعلام می‌کنند. از نظر پرداختی هم دیروز به بازیکنان پرداخت صورت گرفته است. آقای آجورلو در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات ما را به حداقل رساندند. ایشان با کادر قوی خود می‌توانند مشکلات را به حداقل برسانند. امیدوارم با حمایت ایشان از تیم، تیمی در خور نام و ‌شأن استقلال بسازیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.