ستاره‌ای که بعد از مرگ هم خبرساز است؛ دیه گو مارادونا متهم به قاچاق یک دختر +تصاویر

ویدئویی قدیمی از دیه گو مارادونا منتشر شده که او را در کنار یک دختر نوجوان نشان می‌دهد.

به گزارش تازه نیوز، ویدئویی از دیه گو مارادونا در سال ۲۰۰۰ منتشر شده که او را روی تخت در کنار یک دختر نوجوان نشان می دهد. این دختر حالا می گوید مارادونا او را قاچاق کرده بود، به او مواد مخدر می داد و در اتاق یک هتل محبوسش کرده بود.

ماویس آلوارز که حالا ۳۷ سال دارد، در مصاحبه ای با یک شبکه ی تلویزیونی کوبایی گفت بعد از آنکه توسط مارادونا و همدستانش از کوبا به آرژانتین آورده شد، او را مجبور به انجام عمل کاشت سینه کردند. ویدئوی مذکور که به دست یک وبسایت آرژانتینی به نام Infobae رسیده، از یک پرونده ی قاچاق انسان به دست آمده که علیه همدستان مارادونا تشکیل شده است، کسانی که به گفته ی آلوارز، او را به مارادونا معرفی کردند. آلوارز در آن زمان ۱۶ سال داشت و مارادونا ۴۰ ساله بود.

مارادونا و دختر نوجوان

 

این ویدئو که در سال ۲۰۰۰ ضبط شده، حاوی کلیپ های متعددی از مارادونا و آلوارز است. در یکی از این کلیپ ها آن ها کنار هم روی یک تخت دراز کشیده اند. وبسایت Infobae ویدئویی حدوداً ۵ دقیقه ای از مارادونا و همدستانش منتشر کرده است. این ویدئو حاوی تصاویری از مارادونا در حال شنا و ژست گرفتن با یک کمربند قهرمانی بوکس و همینطور تصاویری از یک زن در حال آوازخوانی است که به نظر می رسد آلوارز باشد.

دیه گو مارادونا و تجاوز

به گفته ی دیلی تلگراف، مارادونا که سال گذشته در سن ۶۰ سالگی از دنیا رفت، وقتی در اتاق هتل خود در شهر وارادروی کوبا با آلوارز ملاقات کرد، برای گذراندن یک دوره بازپروری به دلیل مصرف مواد مخدر به این کشور رفته بود.

طبق اسناد ارائه شده به دادگاه، آلوارز گفته توسط مارادونا به آپارتمانی در هاوانا، پایتخت کوبا منتقل شد و در آنجا زندگی او به عیش و نوش و مصرف مواد می گذشت.

به گفته ی آلوارز، وقتی به فیدل کاسترو، رئیس جمهور کوبا معرفی شد، کاسترو به او مجوز ویژه ای برای ترک کوبا داد و بعد از آن بود که در سال ۲۰۰۱ او را به بوینس آیرس، پایتخت آرژانتین بردند.

آلوارز گفت وقتی در آرژانتین بود او را نزدیک به ۳ ماه در اتاق یک هتل محبوس کرده بودند و مجبورش کردند عمل کاشت سینه انجام دهد.

دیه گو مارادونا و تجاوز

او گفت رابطه اش با مارادونا ۳ سال به طول انجامید و او تا این اواخر به خاطر حفظ جان خانواده اش حرفی از این ماجرا نزده بود.

آلوارز به شبکه تلویزیونی کوبایی گفت: «بزرگ ترین اشتباه زندگی ام بود. من یک دختر کم سن بودم. او یک غریبه بود. ثروتمند بود و به من توجه می کرد. نتوانستم نه بگویم.»

آلوارز شکایتی در آرژانتین با موضوع قاچاق و استثمار طرح کرده و ادعا کرده است که مسئولان اداره ی مهاجرت آرژانتین اجازه دادند بدون اجازه ی پدر و مادرش وارد کشور آن ها شود.

وکیل آلوارز نیز گفت مقامات بخش مهاجرت در داخل و خارج آرژانتین با یکدیگر همدست بودند.

منبع: روزیاتو

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.