مشمولان یارانه ۹۰۰ هزارتومانی چه کسانی هستند؟

طبق اعلام مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸٫۲ هزار میلیارد تومان برای حمایت از مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی به این دو نهاد پرداخت شده که با توجه به جمعیت ۹ میلیونی مددجویان قاعدتا باید به هرکدام از آنها ۹۰۰ هزار تومان رسیده باشد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تجارت‌نیوز، امید حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور گفته است: از ابتدای سال‌جاری تاکنون مبلغ ۲هزار و ۵/ ۶۶۶میلیارد تومان به سازمان بهزیستی برای حمایت از مددجویان پرداخت شده است. همچنین در راستای حمایت‌های قانونی و اجرای بند «۱۵» مصارف جدول تبصره «۱۴» قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، مبلغ ۸/ ۵۹۸میلیارد تومان به کمیته امداد امام‌خمینی(ره) پرداخت شده که با احتساب ۵هزار و ۶/ ۸۳میلیارد تومان واریزی مرحله اول در سال‌جاری، در مجموع مبلغ ۵هزار و ۴/ ۶۸۰میلیارد تومان از این محل به حساب کمیته امداد حضرت‌امام(ره) پرداخت شده است.

یک گزارش باورنکردنی: فحاشی ناموسی به زنان باردار در بیمارستان دولتی +عکس

 

بنابراین طبق اعلام مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸٫۲ هزار میلیارد تومان برای حمایت از مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی به این دو نهاد پرداخت شده است.

از سوی دیگر طبق آخرین اعلام از ۳۴ میلیون مشمول یارانه معیشتی کرونا ۹ میلیون نفر از کمک‌بگیران سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند. بنابراین با توجه به جمعیت ۹ میلیونی مددجویان و اعتبار ۸٫۲ هزار میلیارد تومانی که مدیر سازمان هدفمندی می‌گوید پرداخت شده است، قاعدتا باید به هرکدام از مددجویان ۹۰۰ هزار تومان یارانه از ابتدای امسال تاکنون رسیده باشد.

زمان واریز حقوق بازنشستگان در آبان هم مشخص شد (اینجـــــا بخوانید)

6 نظر
  1. سلمان

    پخش این خبرهای جعلی ،خودش رانت وفسادآورست وای به حال اینکه به عده ای خاص ونورچشمیان و..پرداخت شود

  2. اسی

    عامو ۶۹ میلیون زیر خط فقر هستن

  3. بهزاد

    بس کنید این درغا رو… من مستاجر بیکارم سه ماهه اجاره خونه ندادم. پس چرا هیچ کس به فکر مانیست.

  4. علی

    سلام همش دروغه من خودم معلول جسمی هستم مددجوبهزیستی کارم نمیتونم بکنن یعنی بیکارم روهم نیم ساعت نمیتونم سرپاباشم اینوری که اینامیگن من بایدماهی 1800بگیرم کومن که ندیدم

  5. رضایی

    کمیته امداد عضو خدا شاهده وضعشون از ما بهتر هست,,انصاف نیست

  6. راضیه

    سلام میخواستم بگم زنان سرپرست خانوار که تحت پوشش هیچ سازمانی نیستن نباید حمایت بشن؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.