دلخوری قلعه‌نویی از مسئولان استقلال؛ از من نظر نخواستند

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: زمانی که استقلال می‌خواست در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند، من مسئولیت هیچ تیمی را نداشتم و حداقل به عنوان یک مشاور هم از من نظر نخواستند.

به گزارش تازه‌نیوز، قلعه‌نویی که با رادیو ایران گفت‌وگو می‌کرد، در خصوص این موضوع که  در فصل جدید با ۵ شاگرد سابق خود از جمله منصوریان، نکونام، فکری، رحمتی و نویدکیا باید رقابت کند، خاطرنشان کرد:  من خوشحالم که خانواده بزرگ استقلال مربیان خوبی تربیت کرده و تحویل جامعه فوتبال داده است، از حضور آنها خوشحالم، امیدوارم که بتوانند منشأ خیر و سازندگی باشند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط این روزهای آبی‌پوشان عنوان کرد: اجازه بدهید من درباره استقلال صحبت نکنم چون گویا من جزو پیشکسوت‌های استقلال نیستم. توجه داشته باشید که من ۲۲ سال در استقلال هم بازی کردم و هم مربیگری و در بدترین شرایط از دسته ۳ و نهمی جدول هم کنار استقلال بودم. در این ۵ سال این همه مدیرعامل آمد و رفت حتی یک نفرشان به من زنگ نزدند و حال مرا نپرسیدند. گویا مدیران بالادستی گفته‌اند که روی اسم قلعه‌نویی خط قرمز بکشند. اصلا بحث پیشنهاد نیست به من حتی زنگ هم نزدند. زمانی که استقلال می‌خواست در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند، من مسئولیت هیچ تیمی را نداشتم و حداقل به عنوان یک مشاور هم از من نظر نخواستند. به خاطر همین من درباره استقلال هیچ وقت صحبت نمی‌کنم و برای آقای فکری هم آرزوی موفقیت می‌کنم. به مدیران استقلال دستور دادند که به قلعه‌نویی نه حق دارید زنگ بزنید و نه حال او را بپرسید. من نمی‌دانم چه کسی دستور داده و علاقه‌ای هم ندارم بدانم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.