سوءاستفاده وقیحانه ترکیه از سیلی خوردن استاندار +عکس

رسانه‌های ترکیه بازهم در اقدامی وقیحانه، دعوای قومیتی راه انداختند.

به گزارش تازه‌نیوز، وحید بهمنی با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: وقتی مرزهای وقاحت، جعل و بی‌شرفی یکجا جابجا می‌شود!!
یکی در مراسم معارفه آمده زده توی گوش استاندار جدید آذربایجان شرقی بعد رسانه‌های ترکیه در حال پخش خبر جعلی هستند که فرد ضارب برای این زده توی گوش استاندار، چون فارسی حرف می‌زده!
با وقاحت نوشتن یارو گفته چرا ترکی حرف نمی‌زنی؟!

 

این گزارش را هم حتما بخوانید: فحاشی ناموسی به زنان باردار در بیمارستان‌های دولتی +عکس

 

19 نظر
  1. سهند

    این اولین بارشون نیست روزنامه‌های ترکیه وقیحانه مینویسند!!! زمانی برای اختلاف قومیتی نوشتن سیمای جمهوری اسلامی در ساخت فیلم وقیحانه چنین به مخاطبان خود وانمود کرد ترکها از فرچه توالت بجای مسواک استفاده میکنن!!! چقدر بیشرمند چقدر نژادپرستن…………

  2. کلاه کج ,ظ(بهمئی)

    باز هم ترکیه دنبال حاشیه و دروغ پراکنی میباشد اینها همان هایی هستند که آب را گل میکنند ودرون آب گل آلود دنبال ماهی میگردند ،اینها نژاد پرستانه به هر قضیه ای در هرزمینه ای فکر میکنند ،لعنت بر دروغ پراکن ها و لعنت بر افکار نژاد پرستی ،کشور اسلامی ایران با اقتدار ایستاده و مشتی محکم بر دهان دشمنان خواهد زد .

    1. امیر

      ای ول به گویل لر وبختیاری خودمون

  3. رضا

    ها ها ها…….. خدارا شکر که کشور ما از قدیم و. ندیم مهد اقوام متعدد بوده و چندین ایالت و استان از اقوام متفاوت را برای هزاران سال در خود حفظ کرده است! و هر استانی آزاد و راحت زبان، فرهنگ و دین خودش را دارد! و باز خدا را شاکریم از اینکه قومی گری و قوم گرایی در این کشور، دیگر جایی ندارد! و همه اقوام هیچ ترسی از ابراز وجود و صحبت به زبان خویش، بر خلاف خیلی جاها، ندارند.

  4. ساسان

    هیچ کشوری حق دخالت درامور ما رونداره،مخصوصا ترکیه که آتش بیار معرکه وهمدست صهیون دراین منطقه است،ترکیه غلطهای زیادی میکنه *** هربیشه گمان مبر که خالیست شاید که پلنگ خفته باشد….

  5. حسن

    وقتی واقعیت رو بفهمند تازه متوجه وقاهت اصلی میشن
    وقتی اجازه میدن هر ننه قمری نظریه شرعی در مورد واکسن زدن بده همچین آدمایی هم پیدا میشن هرکاری دلشون بخواد میکنن شاید فردا بخواد بره یه سفارت دیگه هم آتیش بزنن

  6. علی

    این که ترکیه هست حالا ببین اسرائیل و آمریکا و… چه استفاده سوئی خواهند کرد .

  7. مسعود

    وقتی دستان یک آدم آشغال را که به استاندار که در حکم رئیس جمهور در آن استان است قطع نمی شوند و عبرت نمیشود این مشکلات هست .مثل حمله به سفارت عربستان و از این قبیل اوباش گرها و خسارات عظیم تابع این اقدامات.یک عبرت برای اوباش بسازید اگر مملکت را میخواهید اداره کنید

    1. مصطفی

      حتما حقش بوده

  8. ایرانی

    قطع ارتباط با ترکیه از اوجب واجبات است،خیلی بهش رو دادیم پر رو شده

  9. حبیب

    راست گفته. یادتونه برای پرت یه جفت کفش به بوش چه جنجالی درست کردین

  10. مهدی

    متاسفانه دیگه خیلی داریم ترکیه رو بالامیبریم پس کی باید تودهنش بزنیم

  11. محمد

    این رو هم به همان اندازه باور میکنیم که
    چاپلوسان فکر کردن مردم باور کردن که کشیده خوردن استاندار هم به خاطر واکسن زدن همسرش توسط یک آقا ست !!

  12. حسین روشن

    سفیر ترکیه را اخراج کنید

  13. علی

    منبع این خبر کجاست چرا چرت پرت انتشار می‌کنی

  14. ESI DARBEDAR

    چی میگید شما هم ، یه روزنامه ورداشته یه تیتر زده اونم توی کشور همسایه ، ما حالا باید بریم یقه رییس جمهور و مردم نجیب ترکیه رو بگیریم ، بببنید چیکار میکنن روزنامه و وبلاگهای خبری خودمون ، نمیشه با کل دنیا که سر دعوا داشت . ما با امریکا و اسراییل دشمنیم ، بقیه همشون دوست و برادرانمان هستند . اگه یه وقت کشورهایی مثل ترکیه و اذربایجان یا امارت و بحرین و…… میان با دم شیر بازی میکنن ، زشته ما عکسل العمل جدی نشون بدیم ، مثل پدری که میخواد تربیت کنه فرزندشو باید عمل کنیم و مراقبت رو هم باید ازشون بیشتر کنیم . اینا دارن ضربه به خودشون میزنن ، ما نباید بزاریم .
    اینا وسوسه شدن با پیشنهادهای پسر خلافکار کوچه که یه بستنی گرفته جلوی دهن اینا هی با خودش میکشه اینطرف و انطرف تا به وقتش بزنه زمین .‌‌برهمگان ثابت شده ، اسراییل دشمن اسلام نیست ، دشمن انسانیت است . دستش به هر کشوری برسه ، از بین میبره اون کشور رو .
    ترکیه و کشورهای اطراف ایران که از امریکا بزرگتر و زرنگتر و پولدار تر نیستن که . همین اسراییل به نابودی کشونده امریکا رو ، همتون میدونید اطاق فکرهای اسراییل تمام در دانشگاهای کشورهای غربی و حتی خاورمیانه و اروپا و ….. چه فعالیت گسترده ای دارن و مدام دارن اطلاعات جمع میکنن و پیشنهاد میدن از جانب کشورهای میزبان به دولتهاشون در رابطه با منافع مستقیم صهیونیسم . حالا شما ببینید ترکیه و اذربایجان در کجای کار هستن‌؟ اگه ایران جلوی اسراییل ایستادگی نکنه ، کی میاد جلوی این زیرک شیطان صفت سواستفادگر رو بگیره ؟
    ایران مثل چتری میمونه که تمام دنیا رو باید زیر چتر خودش نجات بده از این تفکر صهیونیسم وگرنه کافیه به صنعت پورن که توسط صهیونیسم ها اداره میشه مطالعه کوتاهی بکنید تا ببینید اگر ایران نباشه چه برسر بنیاد خانواده ها میوفته .
    همونطور که در کشورهای همپیمان با صهیونیسم افتاده . انسانهایی که سگ میشن و لخت در خیابان با یک قلاده به دست دیگری در حال تردد هستن . فزندانی که مادرانشان را همبستر با خودشون میدونن و تجاوز به محارم خودشون طبیعت روزانشون شده ، پدرانی که به دختران خودشان تجاوز میکنن و هزاران برنامه که در حال نابودی انسانیت و تبدیل کردن انسانها به یک حیوان به تمام معناست . تفکر کنید ، مشکل اصلی مطبوعات ترکیه و چرت و پرت های علیوف و حتی هارت و پورت های امریکا و تحریمها هم نیستن ، مشکل اصلی با یک شلیک به مغز صهیونیسم برطرف میشه . از بین بردن تفکر صهیونیسم که درحال ریشه دواندن در تمام مرزهای این جهان هستش و تصویر اسمان سیاهی که بجا میزاره .
    خودتون رو ابزار دست صهیونیسم نکنید با این مثلا غرور ملی هاتون ، نزارید از رگ غیرتتون علیه خودمون استفاده کنن. هدف دشمن رو نادیده نگیرید و به کشورمون الکی پشت نکنیم ، فقط به خاطر مسایل شخصیمون ، چون عرق خوری ازاد نیست . چون شهرنو نیست ، چون من نمیتونم لخت بیام بیرون ، چون من نمیتونم فلان کنم .
    مطمعن باشید اگه ما جنبه این ازادیها رو داشته باشیم ، اگه مال این حرفها باشیم و درست از هر ازادی استفاده کنیم عرق بخوریم نریم سرچهارراه اربده کنیم و حد هر چیزی رو یاد بگیریم نگه داریم ، تمام این ازادیها خودشون میان سراغمون ، نظام وقتی ببینه مشکلی براش درست نمیشه و ما جنبه هرچیزی رو داریم اونم از خداشه سرما تو کار خودمون باشه و هرکی به کار خودش برسه ، پس باید پشت کشورمون باشیم وچنان بزرگ ببینیم همانگونه که هست که تمام جهان رو بتونیم زیر چتر سلامت کشورمون حفظ کنیم . ناموس واسه همه ارزش داره ، امریکایی و ایرانی نداره ، فقط مال اونو ازش گرفتن ، همانگونه که میخوان مال مارو بگیرن ، پس مراقب باشید و هوشیار

    1. مهرگان

      اسی دربدر خوب حرف میزنی بر عکس اسمی ‌که برای خودت گذاشتی

  15. سعید

    سلام بر ایران و ایرانی
    ترکیه قبل از اینکه به فکر ایران باشد به بدهی های ۲۰۰ میلیارد دلاری خودش فکر کند که باعث افت شدید لیر شده است. اگر آنها خیلی زرنگ هستند جلو صادرات و معاوضه روسپی های کشورشان با باکو و اروپا را چاره سازی بکنند ‌ احمق ها برای خودشان ظاهر ی خوب و فریبنده با تقلید از غرب درست کرده اند فکر می‌کنند پیشرفته و آدم حسابی شده‌اند ‌هنوزم که هنوزه در ترک و فارس مشکل دارند. ملت ما در هر لباس و دین وزبان و قومیتی برادر هستند در ترکیه از درون لکه پوسیدگی کشورشان هر روز پیشرفت می‌کند و طولی نمی‌کشد همه جا را خواهد گرفت.

  16. مجید نادعلی

    به بعضی حرفا نباید توجه کرد و بهش پر و پال داد و باید از کنارش با بی خیالی گذشت. انگار که هیچ اتفاقی نیوفتاده. چه داخلی باشه و چه خارجی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.