متلک مجری تلویزیون به امام جمعه تهران +عکس

مجری شبکه افق نسبت به اظهارات دیروز حجت الاسلام علی اکبری، امام جمعه موقت تهران واکنش منفی نشان داد.

به گزارش تازه‌نیوز، امیرحسین ثابتی، مجری شبکه افق سیما، در صفحه شخصی خود در توئیتر به اظهارات دیروز امام جمعه موقت تهران در نماز جمعه واکنش نشان داد و نوشت:

آقای حاج علی اکبری امام‌ جمعه تهران روز گذشته در خطبه ها گفته: «فاصله بین مسئولان و مردم به هر بهانه ای که باشد خواست شیاطین است و باید با آن مقابله کرد چرا که مردم باید مسئولان را از خودشان بدانند»
همزمان برخی مسئولان، جلوی نرده های جدا شده از مردم حرفهای او را تایید میکردند!

بیشتر بخوانید:

7 نظر
  1. ali

    قبل از کرونا که تازه اقای علی اکبری امده بود انگار گفتند نرده های جدا شونده در نماز جمعه را برداشتند.!!!!عجب!!!!

  2. مهدی

    نرده ها ، ماشین های ضد گلوله ، بادیگاردهای عینک دودی ، آقازاده های مشغول خدمت به اسلام در آمریکای جهانخوار ، ویلاهای باستی هیلز و …..

    1. بز

      از ترس پس گردنی

  3. عدالت

    اولا ایشون باید بدونه که امام جمعه مسئول انتظامات و نظافت تا نرده کشی نیست و بنده خدا فقط یک خطیب و امام جماعته.
    درثانی مسئولانی که جلوی نرده ها نشستن به این معنا نیست که همشون با این طرح موافق هستن. مسئول میاد نماز را بخونه و بره. دیگه یکی دو ساعت قبل نمیاد نرده ها را جابه جا کنه.

    1. امير

      مهم اون فاصله ای نیست که نرده ها ایجاد کردن هر چند باید برداشته بشن منظور آقای ثابتی از فاصله خیلی بیشتر از اون نرده هاست که تو فکر شماست جناب مسئول!

  4. ****

    شما هر چی می خواهید بگید ولی چیزی که هر خری می فهمد
    فاصله بین مردم و یک عده فرصت طلب فاسد که خود را مسئول می دانند فقط و فقط فساد و رانت و دزدی و اختلاس و تورم و ندانم کاری و بی کفایتی و بی عرضگی همان یک عده است . سخت ترین دشمنان این ملت و این نظام و دین و اخلاق در بی همین مسئولان است . جای دوری نروید .
    ایران تنها کشوری است که دهها سال است که مسئولان ان به هر طریقی سعی دارند نظامش را نابود بکنند اما مردم تا بحال اجاز ه ای ن توفیق را نداده اند .

  5. مصطفی

    بزرگوار یا مسئول هستید یا محل رفت و آمد مسئولین را ندیده اید ،،مسئولی که بخواهد پشت نرده بشیند مسیرش مشخص است ولی صحبت اینجاست که جلوی نرده ها و مسیر آن خیلی با کلاس هست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.