ایلان ماسک توئیت زد، دوج‌کوین رشد کرد!

حمایت دوباره ایلان ماسک از ارز دیجیتالی دوج کوین باعث رشد این رمزارز شد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تجارت‌نیوز، در حالی که بازار رمزارزها وارد فاز تثبیت شده است، توئیت ایلان ماسک با این عنوان که «دوج کوین» رمزارز مردمی است، باعث شد که این ارز دیجیتال با رشد چشمگیری مواجه شود. ایلان ماسک در تازه‌ترین توئیت خود از دلایل مردمی بودن دوج‌کوین گفت: « بسیاری از افراد فعال در خط تولید تسلا و اسپیس‌ایکس دوج دارند. آنها متخصصان مالی یا کارمندان سیلیکون ولی نیستند. به همین دلیل است که من تصمیم به حمایت از دوج گرفتم. چرا که فکر می‌کنم این ارز مردمی است. »

پیش از این و در ماه می ۲۰۲۱، ایلان ماسک اظهار کرده بود که دوج‌کوین را به عنوان ارز پرداخت ماموریت‌های فضایی شرکت خود خواهد پذیرفت. بر اساس بررسی اخیر فایندر، نرخ پذیرش دوج‌کوین در ایالات متحده تقریبا دو برابر سایر کشورهای جهان است. این گزارش نشان می‌دهد که یک سوم از سرمایه‌گذاران حوزه رمزارز در آمریکا روی دوج‌کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند و محبوبیت این ارز از بیت‌کوین و اتریوم فراتر رفته است.

ایلان ماسک از از طرفداران پر و پا قرض دوج‌کوین است و بارها علاقه خود را در مورد حمایت از اکوسیستم دوج نشان داده است. در حالی که دوج‌کوین در چند هفته گذشته با تثبیت مواجه شده، شیبا روندی صعودی داشته است.

شیبا در یک قدمی ۱۰ رمزارز برتر

در یک ماه گذشته شیبا بیش از ۵۰۰ درصد رشد داشته و توانسته در روز یکشنبه به سقف تاریخی ۰٫۰۰۰۰۴۲ دلاری برسد.

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که جو حاکم بر شیبا در حال حاضر منفی است و این در حالی است که هر زمان که میزان رضایت از این ارز کاهش پیدا می‌کند، شیبا وارد فاز صعودی می‌شود.

رمزارزهای میم نظیر دوج و شیبا در سال جاری بازدهی چندصددرصدی به سرمایه‌گذارانشان داده‌اند. اگر شیبا بتواند دوج را از نظر ارزش بازار پشت سر بگذارد واقعا اتفاق جالبی در جهان رمزارزها اتفاق افتاده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.