«بوجی» سگی که عاشق حمل‌ونقل عمومی است +تصاویر

یک سگ خیابانی ماجراجو، استانبول ـ و اینترنت ـ را درنوردیده است. با «بوجی» (Boji) آشنا شوید: سگی که یاد گرفته از شبکه حمل و نقل عمومی استانبول استفاده کرده و گاهی تا ۳۰ کیلومتر را در مترو، قایق های مسافربری، قطارها و ترامواهای استانبول طی کند.

به گزارش تازه نیوز، بوجی اولین بار دو ماه پیش نظرها را با خود جلب کرد. آیلین اِرول، یکی از کارکنان متروی استانبول می گوید: «ما متوجه یک سگ شدیم که از مترو و قطارهایمان استفاده می کند و می داند کجا برود و می داند کجا پیاده شود. این طور به نظر می رسد که هدفی دارد.»

بوجی سگی در ترکیهاین سگ ترجیح می دهد سوار واگن های میانی شود که در ترکی «بوجی» نامیده می شوند و همین باعث شده کارکنان ترابری او را بوجی بنامند.

ارول می گوید: «مسافران با او عکس می گیرند و در شبکه های اجتماعی می گذارند. در اینستاگرام و توئیتر صفحاتی با نام او وجود دارد که هر کدام بیش از ۷۰ هزار دنبال کننده دارند.»

ویدئوی مرتبط را ببینید: بوجی؛ ستاره محبوب این روزهای شهر استانبول

بوجی سگی در ترکیه

ارول در پایان می گوید: «سوار قطار هستید که ناگهان بوجی را می بینید. او را نگاه می کنید. او یک دفعه دراز می کشد. شما لبخند می زنید و این صحنه در ذهن تان ثبت می شود. این حسی است که بوجی برای استانبولی ها تداعی می کند. او به ما یادآوری می کند که همین طور که با عجله به سوی مقصدمان می رویم نیز می توانیم از استانبول لذت ببریم.»

بوجی سگیدر ترکیه

منبع: روزیاتو

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.