پروین: مجلس و دولت بودجه مشخصی برای استقلال و پرسپولیس در نظر بگیرند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، گفت: تا زمانی‌که پرسپولیس و استقلال بودجه مشخصی نداشته باشند، شرایط همینگونه است و هر فرد دیگری هم بخواهد مدیریت باشگاه را بر عهده بگیرد، شرایط همینگونه خواهد بود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا،  تعدادی از پیشکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس امروز (دوشنبه) با حضور در مجلس شورای اسلامی با تعدادی از نماندگان مجلس نشستی را برای حل مشکلات این تیم برگزار کردند.

در همین راستا علی پروین در این نشست، اظهار داشت: در ابتدای صحبت‌هایم باید گلایه‌ای از عدم دعوت برخی بزرگان تاریخ پرسپولیس داشته باشم که جایشان در این نشست خالی است. از شما می‌خواهم راهکاری را برای خروج پرسپولیس از این مشکلات پیدا کنید.

وی افزود: پرسپولیس در طول ۲۳ روز؛ ۶ مسابقه حساس در لیگ قهرمانان آسیا با مشکلات زیادی برگزار کرد و موفق هم ظاهر شد. زمانی که با یحیی گل محمدی در مورد مشکلات صحبت می‌کردم، او می‌گفت که حتی نمی‌توانستیم از هتل خارج شویم و در این شرایط سخت پرسپولیس حریفان را شکست داد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: به نظرم دولت و مجلس باید به داد این تیم برسند. پرسپولیس که فینالیست آسیا است نباید نیازمند ۳۰-۲۰ میلیارد پول بماند و امیدوارم گره‌ای از مشکلات باز شود.

وی تصریح کرد: چرا باید شرایطی به وجود بیاید که مدیران پرسپولیس و استقلال هر سال کاسه چه کنم چه کنم دستشان بگیرند. با این وضعی که برای قیمت بازیکنان ایجاد شده سال آینده برخی بازیکنان پول‌های زیادی می‌خواهند. در چنین شرایطی ادامه کار به شدت سخت می‌شود. از نمایندگان مجلس می‌خواهم دور هم جمع شده و با همفکری پیشکسوتان چاره‌ای را برای حل مشکلات پرسپولیس در نظر بگیرند.

پروین در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: به نظرم در شرایط فعلی بهترین راه این است که مجلس و دولت بودجه مشخصی برای استقلال و پرسپولیس در نظر بگیرند چرا که این تیم‌ها قابلیت واگذاری به بخش را ندارند. از طرفی با ۶۰۰-۵۰۰ میلیارد بودجه‌ای که برای آنها در نظر گرفته می‌شود می‌توان به خوبی آنها را اداره کرد.

وی افزود: بد نیست به این نکته اشاره کنم که بازیکنان عربستانی النصر در صورت پیروزی برابر پرسپولیس نفری ۱۰ میلیارد پاداش می‌خواستند، اما پرسپولیس که موفقیت به این بزرگی کسب کرد؛ ۱۰ میلیارد پول ندارد که به برانکو بدهد تا بزرگترین مشکلش حل شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: دلخوشی مردم به همین فوتبال است و اگر این دلخوشی را هم بگیریم در این شرایط کاری از دست کسی برنمی‌آید. به‌عنوان پیشکسوت نمی‌توانیم ۵۰ میلیارد به پرسپولیس کمک کنیم اما می‌توانیم از این تیم حمایت داشته باشیم.

پروین اظهار داشت:  اگر هر کسی دیگری هم جای رسول پناه و اعضای هیأت مدیره فعلی باشد باز هم شرایط اینگونه است. بازیکن پرسپولیس ۲ میلیارد تومان قراردادش بوده اما مدیران قبلی بندی در این قرارداد وی گذاشته‌اند که اگر ۲۰۰ هزار دلار پرداخت کند می‌تواند از این تیم جدا شود. امسال پرسپولیس ۱۸۰-۱۷۰ میلیارد هزینه کرده و یک اسپانسر هم آورده که خوشبختانه به تیم ۷۵ میلیارد تومان کمک کرده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.