نسخه متفاوت یحیی برای دبل هت‌تریک!

پرسپولیس لیگ بیست و یکم را به شکلی متفاوت از پنج دوره قبلی آغاز کرده و به نظر می رسد گل محمدی تیمش را با اندیشه های جدیدی راهی رقابت ها کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از جماران، سرخپوشان پایتخت که پس از پنج قهرمانی پیاپی، این فصل هم مدعی به نظر می رسند، هر دو بازی ابتدایی خود در لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و البته در رده سوم جدول قرار دارند. این که پرسپولیس فصل بیست و یکم را آماده آغاز کند، چیز عجیبی نیست، اما نکته مهم تفاوت دیدارهای پرسپولیس با فصول گذشته از نظر فنی است.

پرسپولیس در هر دو بازی ابتدایی خود برابر فولاد و نساجی گل دریافت کرده است و علاوه بر گل هایی که دریافت کرده فرصت های گلزنی زیادی نیز به حریفانش داده است. تک گل فولاد در بازی نخست فصل، هرچند به اعتقاد کارشناسان بر اساس اشتباه داوری از روی یک پنالتی ناصحیح به دست آمد اما شاگردان ویسی در هر دو نیمه بازی چندین فرصت گلزنی خطرناک داشتند. در دیدار دوم هم برد مقابل نساجی با کلین شیت همراه نبود و دروازه لک یک بار با ضربه سر گشوده شد.

پرسپولیس در حالی در هر دو بازی نخستین فصل گل دریافت کرده که در فصول گذشته عمدتا قهرمانی هایش را مدیون داشتن خط دفاعی مستحکم و کلین شیت های فراوان بوده است. البته که از دو بازی نمی توان با استدلال استقرایی پیش رفت و چه بسا لک بتواند در دیدارهای آینده دروازه اش را بسته نگه دارد اما تفاوت سبک بازی تیم یحیی با فصل گذشته کاملا مشهود است.

پرسپولیس در خط حمله مغانلو را از دست داده اما عبدی که روز به روز بهتر از قبل می شود توانسته جای او را پر کند. خرید جدید سرخ ها یعنی حامد پاکدل و البته یک مهاجم کاملا مطمئن به نام آل کثیر این اعتماد به نفس را به گل محمدی بخشیده که بتواند در هر بازی فرصت های گلزنی زیادی ایجاد کند ولو این که دروازه اش هم یکی دو بار باز شود.

اگر روند پرسپولیس در ادامه فصل نیز چنین باشد، هواداران فوتبال و نه فقط پرسپولیس می توانند شاهد دیدارهای جذابی باشند چرا که مسلما نتیجه 5-3 از نتیجه 2-0 بسیار جذابتر و تماشاگرپسندتر است. البته باید در نظر داشت که بخشی از میل هجومی تیم یحیی به دلیل داشتن پاسورهایی با دقت نظیر امیری است که تا همینجا در هر دو بازی پرسپولیس دو پاس گل به آل کثیر و عبدی داده است.

البته این میل هجومی مختص پرسپولیس نیست و تیم های مدعی دیگر نیز تا اینجا در امر گلزنی موفق نشان داده اند. استقلال با مهاجم جدید خارجی اش راه دروازه حریفان را خوب پیدا کرده است  و سپاهان نیز به لطف گل هایی که به نفت مسجد سلیمان زد فعلا با بهترین تفاضل گل صدرنشین حال حاضر لیگ است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.