حمله دوباره رجانیوز به آیت‌الله صافی‌گلپایگانی

اظهارات یک مرجع تقلید بزرگ با حملات تند سایت حامی رئیسی همراه شد.

به گزارش تازه‌نیوز، اظهار نظر درست آیت الله صافی گلپایگانی برای ارتباط با جهان، از سوی رسانه حامی دولت، با انتقاد مواجه شده است. اگرچه رجانیوز، در دولت احمدی نژاد هم مراجع را می‌نواخت تا رئیس جمهور محبوبش را حمایت کند. حلقه اصلی سایت رجانیوز هم امروز ماننده سالهای دولت اول احمدی نژاد در وزارت فرهنگ مسئولیت های مهمی دارند. مدیر مسئول این سایت، میثم نیلی، برادر داماد رئیس جمهور و دستیار ویژه وزیر ارشاد است.

در بخشی از نقد رجانیوز آمده است: نکته اینجاست که چرا در هشت سال گذشته در برابر مسیر غلطی که پیگیری می‌شد سخنی شنیده نشد؟ نقد اینجاست که چرا مفاهیم بلند انقلاب از جمله «استکبارستیزی» به «قهر» با دنیا فروکاسته می‌شود؟

چرا در سال‌های طولانی که پایه‌های استقلال نظام با اقدامات دولت روحانی به لرزه درآمده بود کسی به یاد مردم نبود؟ در آبان ۹۸ و سیل و زلزله چرا کسی به یاد مردم نبود؟ زمان تاراج اموال بیت‌المال توسط نزدیکان دولت روحانی و فروش کشور چرا کسی به یاد مردم نبود؟

امروز لباس «حمایت از مردم» به تن کسانی که سقف دغدغه‌شان در اوج غربت نظام اسلامی و خرد شدن استخوان مردم زیر بار تورم و گرانی از «تعطیلی فلان مناسبت» و «جشن‌های نهم ربیع» بالاتر نرفت، کمی زار می‌زند.

مردم از آن چه در سال‌های قبل گذشت فهم روشنی دارند و به خوبی کسانی که دغدغه مردم را داشتند به خاطر سپرده است. تئوری تعامل گسترده با دنیا! را هم سنجیده‌اند و بدون اینکه نیاز به گفتن کسی باشد، آثار آن را در زندگی روزمره خود مشاهده می‌کنند.

جای تعجب است که در چنین شرایطی و پس از هشت سال دوباره قرار باشد چنین توصیه‌هایی آن هم به بهانه حمایت از مردم به گوش برسد و صدای کسی هم درنیاید. اینجا جمهوری اسلامی است و مناسبات آن با کلیسای قرون وسطی و تکفیر منتقدان کشیش‌ها بسیار تفاوت دارد.

قبلاً گفتیم و باز هم می‌گوییم، انقلاب خمینی آن اسلامی که استکبارستیزی را قهر با دنیا می‌داند را به رسمیت نمی‌شناسد. جمهوری اسلامی برای «نابودی طاغوت» و «محو استکبار» طرح و برنامه دارد و این را با رفاه مردم در تعارض نمی‌بیند.

هشت سال گذشته کارنامه روشنی است از عملکرد کسانی که با حمایت همین تفکر، استکبارستیزی را به قهر با دنیا تقلیل دادند و رفاه مردم را هم نابود کردند. اینجا جمهوری اسلامی است، نه اروپای قرون وسطی!

ضمنا؛ مژدگانی که گربه زاهد شد، این روزها اصلاح‌طلبان هم نگران مرجعیت شده‌اند!

خبرهای ویژه تازه‌نیوز را از دست ندهید:

20 نظر
  1. علی اصغر از تهران

    اگر مردم همین افرادی هستند که در مترو و اتوبوس سوار میشوند نظر آیت الله گلپایگانی همان نظر مردم است حالا که یک روحانی حرف دل مردم میزند شما مخالفت نکنید

  2. dxgxg

    دمش گرم چه خوب گفته

  3. من

    بیچاره ما مردم شدیم مثل گوشت قربانی هر کی هر کاری میکنه برای توجیه می گه مردم
    بابا یه بار هم جرات داشته باشید از خود مردم بپرسید

  4. نتننم

    چه کردید با شیعه!!!!!! توهین به بزرگترین عالم شیعه با سکوت وقیحانه علمای دولتی خائن،، جهنم در انتظارتان خواهد بود.

  5. محمد

    تفسیر احمقانه ای بود تا با دنیا تعامل نکنید مشکل این مملکت حل نخواخد شد

  6. محسن

    چرا یک مرجع تقلید اجازه حرف زدن نداشته باشد اما یک مداح بیسواد وبی علم و نادان هر سخنی را که دوست دارد بنام دین بمردم بگوید !!! آقایان از این میترسند که نکند در سخنان بعدی این بزرگوار حقایق دیگری بر ملا گردد

  7. علی اصغر قاسم پور

    تندروهایی که مسبب وضع موجودند و آن قدر در افراط وتفریط غرق که تعادل و منطق صحیح و سودمند در تفکرشان جایی نداره، زمینه را پر از مشکل کرده اند و بعد با فرافکنی دیگران را که اساس کار به دست آنها نیست مقصر جلوه می دهند.

  8. علی

    چرا ناراحتید بیچاره درست می گوید مردم که تنها شمانیستید که با باند بازی برای خودتان مشاورت هایی درست کرده اید مردم در فشار هستند و کم‌کم دارند از دین دور می شوند، باید با دنیا تعامل داشته باشید

  9. مهدی

    در تنگنای حیرتم از نخوت رقیب

    یا رب مباد آن که گدا معتبر شود

    بس نکته غیر حسن بباید که تا کسی

    مقبول طبع مردم صاحب نظر شود

    بدانید که مردم مرجعیت را حمایت میکنند و این نظام درخدمت اسلام و صاحب زمان (عج) است و مرجعیت رکن اصلی اسلام هست

  10. کارشناس

    زمان و عمری که آیت الله صافی در خدمت اسلام و ایران بوده ارزشمند است برادر داماد تار موی آیت الله عزیز و شریف ایران اسلامی نمی شود شایسته است آقای رئیسی با بصیریتی که در ایشان می باشد راه خود را از چنین افرادی جدا کنند و با مشتی بر دهان استکبار دهان آنها را نیز ببندند هر چند خویشان و نزدیکان باشند پیغمبر ما هم مجال و فرصت به بدخواهان نداد

  11. حسن

    خدا همه ملتو از دست این ریاکارا نجات بده

  12. طاهر

    سلام علیکم
    تازه نیوز، درست و خوب شناختی و معرفی کردی مهاجمان علیه مرجعیت را.
    اینها درد مردم و کشور ندارند. مردم این رو خوب فهمیدن.

  13. عمو

    حتما شما و قالیباف و زاکانی و شریعتمداری و مخبر و همفکرانتان درستش می کنید
    اونهم با مشاوره دامادهایتان؟؟؟؟؟؟؟
    جمع کن بابا

  14. حمید

    اینها مراجع راهم قبول ندارند مردم بیچاره چکاره اند

  15. یک ایرانی بیکار

    حالا من طرف دار هیچ کدوم از دولت تا نبودم و نیستم .چون همه با وعده دروغ میان،یکیش همین نامزد پوششی وقت آقای زاکانی ک همه خانواده‌شون جای داده تو شهرداری ،همون کسی ک میگفت دولت ما دولت فامیلی نیست٫در ضمن میشه یه قدم مثبت در دولت جدید ک برداشته شده توی این صد روز به ما بگین٫مگه این نیست هر روز بدتر دیروزمونه،ریییس جمهور ما مثل دهه هفتاد فقط به این شهر و اون شهر میره،مشکل ما برون مرزی می‌باشد .لطفا حرمت بزرگان رو داشته باشید ،آقای برادر داماد رییس جمهور

  16. علیرضا

    کل دولت چه جدید چه قبلی همه شدن فامیل بازی هرکی برا خودش فقط این وسط سر ملت بی کلاه مونده

  17. ایران

    سلام به همه.خدایی حوصله دارین واسه شنیدن این چرت و پرتا.روحانی هشت سال هر چه گفت زیرش زد ولی یه حرفی رو آخراش هی میزد که جرات اجرا کردنشم نداشت رفراندوم بود.مردم باید بگن چی درسته نه شما وکلای تسخیری

  18. ساتراپ

    من همیشه یک سوال برایم هست : شما که می چاپید ، میخورید، توی سر مردم هم میزنید ، مردم هم که صدایشان در نمی آید ، چرا خودتان با هم نمیسازید که حداقل حفظ آبرو کنید ؟ یعنی حرص و طمع و زیاده خواهی آنقدر که درون خودتان هم به تقسیم غنائم راضی نیستید ؟ فقط اسباب خنده و تفریح ما و جهانیان هستید ، یک مشت بی آبرو و درین میان ملت بداقبال که خواست با انقلاب آزادی سیاسی کسب کند ، شام شبش را هم غارت کردند ، گرسنه نبود که حالا هست و معلوم نیست چه مانده که سر آن دعوا می‌کنید ؟

  19. ح

    مگه هر کی اصلاح طلبه بی ایمان و… هست؟ چرا این قدر بی منطق هستید؟

  20. محمودی

    چرا به نظر مردم توجه نمیشه اکثریت جامعه موافق رابطه با آمریکا و حل مشکلات جامعه هست چه اشکالی داره رابطه با اقتدار و برد دو طرف مگه روسیه و چین چه گلی به سرمون زدن کدومشون رای موافق برامون تو مساله هسته ای و تحریم ها دادن ، روسیه پول موشک ازمون گرفت و چند سال بعد اونم بعد از برجام اونا رو تحویل نداد در مورد واکسن کرونا از اون بدتر عمل کرد چرا اصرار به اشتباهات گذشته داریم!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.