بشار رسن در صورت جدایی، محروم می‌شود

قرارداد بشار رسن به گونه‌ای نوشته شده که با وجود داشتن بند جدایی ۲۵۰ هزاردلاری فقط در نقل و انتقالات زمستانی به او اجازه جدایی می‌دهد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبر ورزشی، بالاخره تکلیف بشار رسن و پرسپولیس چه می‌شود؟ پس از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا و شکست تیم النصر عربستان، بشار رسن در قطر ماند و همراه تیمش به ایران بازنگشت. در همین گیرودار گفته شد او ۱۲۰ هزاردلار از باشگاه پرسپولیس طلب دارد و در صورت عدم پرداخت آن قادر است از این تیم جدا شود. در حالی که هواداران پرسپولیس نگران جدایی بشار رسن به‌واسطه عدم پرداخت به‌موقع مطالباتش بودند، این بار انجام تعهدات و پرداخت ۱۲۰ هزاردلار شرایط را برای جدایی این هافبک محبوب سرخ‌ها شکل داده است. بشار که در این فصل با دو بار گلزنی در دربی و در ادامه نمایشی درخشان در لیگ قهرمانان آسیا به محبوبیتی فوق‌العاده نزد هواداران دست یافته بود، در پایان لیگ قهرمانان و صعود این تیم به فینال آسیا به دنبال جدایی از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی است. این در حالی است که این بار با پرداخت مطالبات، به نظر می‌رسید او شرایط فسخ یک‌طرفه را از دست داده، از تمایل شخصی خود برای این جدایی خبر می‌دهد. موضوعی که روزهای گذشته به شکل رسمی مطرح شد و بعد از مخالفت جدی یحیی گل‌محمدی و در ادامه باشگاه، این بار او در گفت‌وگویی مستقیم و بدون واسطه با هواداران مطرح کرده است.

بشار رسن در این گفت‌وگوی مستقیم که در صفحه شخصی‌ و با خطاب قرار دادن هواداران داشت، با ذکر این موضوع که استوری فارسی نوشته شده از سوی این بازیکن بوده؛ این‌بار به زبان فارسی صحبت کرد تا نشان دهد این خواسته قلبی و نهایی خودش است! حالا خیلی‌ها نگران سفر بی‌بازگشت بشار رسن به عراق هستند. سفری که مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس از آن خبر داد و اعلام کرد «این بازیکن چند روزی برای شرکت در مراسم سالگرد مادرش به عراق سفر می‌کند و…»

این خبر بار دیگر طرفداران پرسپولیس را نگران کرد که نکند بشار رسن نیز همچون آنتونی استوکس دیگر به ایران بازنگردد اما موضوع این دو بازیکن متفاوت است. قرارداد بشار رسن به گونه‌ای نوشته شده که با وجود داشتن بند جدایی ۲۵۰ هزاردلاری فقط در نقل و انتقالات زمستانی به او اجازه جدایی می‌دهد. به عبارت بهتر او تا پایان نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ بیستم قادر به جدایی نیست و بالاجبار باید در پرسپولیس توپ بزند. درخواست ویدئویی بشار رسن از هواداران پرسپولیس برای کمک به جدایی هم به دلیل این قرارداد محکم است. بنابراین چنانچه این هافبک عراقی بخواهد از پرسپولیس جدا شود باید رضایت این باشگاه را جلب کند. به گفته کارشناسان حقوقی چنانچه بشار رسن بخواهد به این قرارداد بی‌اعتنا بوده و پس از سفر به کشورش به ایران برنگردد با محرومیتی ۴ تا ۶ ماهه روبه‌رو خواهد شد. همچنین دو پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه القطر نیز بسته خواهد شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.