ازغدی: هنوز تا کربلا ۲۰ سال فاصله داریم/ ممکن است آن‌موقع جمهوری اسلامی نظامی ضد دین باشد

ازغدی گفت: یادمان باشد که با آن زمان‌بندی صدر اسلام، ما هنوز تا کربلا ۲۰ سال فاصله داریم؛ خطر به‌وجود آمدن کربلا در نسل سوم بعد از پیغمبر است.

به گزارش تازه‌نیوز، حسن رحیم‌پور ازغدی به کیهان گفت:

رهبری می‌گویند انحراف در نظام از انحراف در اشخاص مهم‌تر است؛ چون ممکن است همین جمهوری اسلامی با همین ولایت فقیه با همین قانون اساسی باشد، اما ۲۰ سال دیگر یک نظام بی‌دین و ضددین باشد؛ قانون اساسی آن را هم عوض نکنند؛ یک ولی‌فقیه دیگر هم بیاید، اما بشود حکومت بنی‌امیه و بنی‌عباس یا خوارج یا کلیسای قرون وسطی.

تعبیر ایشان این است: اسم جمهوری اسلامی باشد، صورت اسلامی باشد، اما سیرت ضداسلامی باشد؛ همین قانون اساسی باشد، رأس آن‌هم یک آخوند باشد و بعضی‌ها سوابقی هم داشته باشند، ولی باطن غیر اسلامی یا ضداسلامی بشود.

یادمان باشد که با آن زمان‌بندی صدر اسلام، ما هنوز تا کربلا ۲۰ سال فاصله داریم؛ خطر به‌وجود آمدن کربلا در نسل سوم بعد از پیغمبر است. وقتی هنوز چند نفر از اصحاب پیرمرد هستند ولی اغلب تابعین هستند، یعنی نسل دوم و تابعینِ تابعین که نسل سوم است. ۲۰ سال دیگر ممکن است قضیه‌ کربلا به‌وجود بیاید؛ یعنی این خطر در جمهوری اسلامی هم وجود دارد. وقتی حکومت پیغمبر و علی این‌طوری می‌شود، در حکومت ما نمی‌شود؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.