برخی جایگاه‌ها بنزین ۱۵۰۰ تومانی تحویل نمی‌دهند!

پس از وقوع اختلال در سامانه هوشمند سوخت، نگرانی‌هایی از تامین بنزین در بین مردم به وجود آمد و بعضا صف‌های طولانی در برخی پمپ‌بنزین‌ها تشکیل شد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا، هر چند مسئولان از همان ابتدای اختلال سامانه هوشمند سوخت صراحتا اعلام کردند که مشکلی برای تامین سوخت وجود ندارد اما ترس از خالی شدن باک‌های بنزین، برخی را به پمپ‌بنزین‌ها کشاند. پس از گذشت چند روز از این اتفاق، اکنون پمپ‌بنزین‌ها شرایط عادی‌تری را تجربه می‌کنند اما این بار دغدغه مردم رسیدن به بنزین ۱۵۰۰ تومانی است؛ بنزینی که طبق آخرین اعلام در بیش از ۲۰۰۰ جایگاه در کل کشور و بیش از ۱۸۰ جایگاه در تهران عرضه می‌شود. در برخی جایگاه‌های اعلام‌شده برای توزیع بنزین ۱۵۰۰ تومانی، خبری از بنزین یارانه‌ای نیست و همین موضوع موجب ناراحتی مردم شده است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی در این باره اظهار کرد: نیروهای فنی و کارشناسی شرکت ملی پخش با جدیت تمام در حال رفع کامل این مشکل هستند و اکنون در بسیاری از جایگاه‌ها شرایط نرمال شده است. ممکن است علت موضوع این باشد که در یک جایگاه تمامی نازل‌ها به سیستم هوشمند سوخت متصل نشده باشند، به عنوان مثال در یک جایگاه که ۵۰ نازل در آن وجود دارد، فقط ۲۵ نازل به  سامانه هوشمند سوخت متصل شده‌اند. علت این مساله زمان‌بر بودن اتصال نازل‌ها به سیستم هوشمند سوخت است اما این اطمینان را می‌دهم که با سرعت این کار در حال انجام است و تمام سعی خود را برای حل کامل مشکل خواهیم کرد.

فاطمه کاهی ادامه داد: اگر نازلی به سیستم هوشمند سوخت متصل شده باشد، متصدی جایگاه نمی‌تواند مانع سوخت‌گیری به صورت یارانه‌ای شود؛ با این حال اگر مردم چنین چیزی را مشاهده کردند می‌توانند آن را به سامانه ۰۹۶۲۷گزارش دهند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.