پاسخ تپسی به گزارش زورگیری از مردم: کنار شما هستیم!

بعد از انتشار گزارش مردمی شکایت از افزایش قیمت عجیب اسنپ و تپسی در روز اختلال بنزینی، این شرکت‌ها به گزارش‌ها واکنش نشان دادند.

به گزارش تازه‌نیوز، شرکت تپسی در واکنش به گزارش روز چهارشنبه تازه‌نیوز با عنوان خفت‌گیری اسنپ و تپسی در روز بحران بنزینی در حساب توئیتر خود نوشت:

‏همه کاربران تپسی که روز سه‌شنبه و در ساعات اولیه ایجاد اختلال در سامانه سوخت‌رسانی، با افزایش ناگهانی هزینه سفر مواجه شدند، اختلاف هزینه سفرهایشان با شرایط معمول را دریافت خواهند کرد.
روز سه‌شنبه و در ساعات اولیه ایجاد اختلال در سامانه سوخت‌رسانی، تعداد سفیران فعال در ناوگان تپسی به دلیل ریسک عدم دسترسی به بنزین، کاهش پیدا کرد. هم‌زمان، با افزایش چشم‌گیر درخواست‌های سفر و ترافیک در سطح شهر مواجه بودیم. در این شرایط، الگوریتم قیمت‌گذاری تپسی، به صورت خودکار و موقت، قیمت سفر را افزایش داد تا سفیران بیشتری در ناوگان فعال شده و درخواست‌های سفر مسافران پذیرفته شود. برای حفظ سرویس‌دهی و کنترل قیمت سفرها، ما بلافاصله اقدامات زیر را انجام دادیم:
– پرداخت ما به التفاوت هزینه بنزین سهمیه‌ای و آزاد به سفیران فعال
– ایجاد طرح‌های تشویقی برای سفیران
– کنترل دستی قیمت‌های سفر برای جلوگیری از افزایش قیمت
با توجه به این‌که علیرغم اقدامات فوق، تعدادی از کاربران در ساعات اولیه اختلال هزینه بیشتری برای سفرهایشان پرداخت کردند و به نشان همراهی با شما، مازاد هزینه پرداختی طی روزهای آتی به اعتبار تپسی آن‌ها افزوده خواهد شد.

واکنش تپسی به بحران سوخت رسانی

این مطالب را هم بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.