سیل پیشنهادات برای بازیگر ۷۷ ساله «بازی مرکب»

بازیگر سریال «بازی مرکب» گفت بعد از این سریال، به قدری برای پیشنهاد بازیگری با او تماس گرفته می شود که نمی تواند آن ها را مدیریت کند.

به گزارش تازه نیوز، بازیگر سریال «بازی مرکب» (Squid Game)، یئونگ – سو اوه به یک برنامه ی تلویزیونی در کره جنوبی گفته بعد از محبوبیت غافلگیرانه ی این سریال نتفلکیس، به قدری برای پیشنهاد بازیگری با او تماس گرفته می شود که نمی تواند آن ها را مدیریت کند.

سریال «بازی مرکب» با ۱۱۱ میلیون بازدید در عرض یک ماه، در حال حاضر پربیننده ترین سریال این پلتفرم است. با این حال، تد ساراندوس، مدیر نتفلیکس، درباره ی موفقیت زودهنگام این سریال در ماه سپتامبر گفته بود که آن ها خود انتظار محبوبیت جهانی سریال «بازی مرکب» را نداشتند.در این سریال کره ای، یئونگ – سو نقش یکی از ۴۵۶ نفری را ایفا می کند که در سلسله بازی های کودکانه ی مرگباری شرکت می کنند تا پول کافی برای پرداخت بدهی های خود را برنده شوند. نقشی که یئونگ – سو آن را بازی می کند، مردی مبتلا به زوال عقل و رو به موت به نام بازیکن شماره ۰۰۱، نقشی کلیدی در این سریال دارد.

این بازیگر ۷۷ ساله به یک برنامه ی تلویزیون کره جنوبی گفته از زمانی که به خاطر سریال «بازی مرکب» شهرت یافته، پیشنهادات و فرصت های کاری زیادی برایش پیش آمده است.

بازیگران سریال بازی مرکب

یئونگ – سو دراینباره گفت: «احساس می کنم روی ابرها هستم. به این فکر می کنم که باید آرامشم را حفظ کنم، افکارم را سر و سامان دهم و نباید عجله کنم. خیلی ها با من تماس گرفته اند و چون مدیر برنامه ای ندارم که کمکم کند، مدیریت این حجم از تماس ها و پیام هایی که دریافت کرده ام برایم سخت است، به همین خاطر دخترم دارد کمکم می کند.»

بازیگر سریال «بازی مرکب» در ادامه گفت: «همه چیز کمی عوض شده. حتی وقتی به یک کافه یا جایی شبیه به آن می روم، حالا باید حواسم باشد که به چشم دیگران چطور هستم. به این فکر می کنم که شهرت سخت هم هست.»

لی جونگ – جائه، همبازی سئونگ – سو در سریال «بازی مرکب» هم به تازگی به ورایتی گفته از کار در پروژه های خارجی استقبال می کند اما هنوز پیشنهادی دریافت نکرده است.

این سریال گرچه داستانی تخیلی دارد اما بسیاری از کره ای هایی که از نسل هزاره هستند معتقدند به خاطر بحران بدهی حاکم بر کره جنوبی، زندگی آن ها بی شباهت به شخصیت های سریال «بازی مرکب» نیست.

کیم کئونها، شهروند کره جنوبی به اینسایدر گفته: «من خودم را خوش شانس می دانم که توانسته ام بدهی ام را زیر ۵۰ هزار دلار نگه دارم. می دانم که همین حالا هم در چه مشکل مالی بزرگی هستم اما کار زیادی برای عوض کردن شرایطم از دستم برنمی آید.»

به تازگی نیز هزاران کارگر در کره شمالی با لباس های صورتی رنگ شخصیت های سریال «بازی مرکب» در یک راهپیمایی اعتراضی خواستار بهبود حقوق کارگران از دولت این کشور شدند. هوانگ دونگ – هیوک، سازنده و کارگردان سریال «بازی مرکب» در مصاحبه ای گفته بود داستان این سریال بر اساس مشکلات جهانی از جمله بحران اقتصادی کره جنوبی است.

منبع: روزیاتو

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.