جنجال دوباره زلاتان درباره مسی و رونالدو!

اظهارنظر امروز زلاتان در مورد انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن دوباره جنجال ساز شده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، زلاتان هنوز و در سن ۴۰ سالگی هم عملکرد خوبی در ترکیب میلان داشته و یکی از ستاره های خبرساز دنیای فوتبال محسوب می شود. این ستاره سوئدی البته همیشه به جز توانایی های فنی، با مصاحبه های آتشین خود نیز تیتر یک رسانه ها شده و به خوبی می داند چگونه دنیای فوتبال را بهم بریزد. جدیدترین جنجال زلاتان اما تفاوت اظهارنظرات او در مورد انتقال چند سال اخیر لیونل مسی و کریستیانو رونالدو است.

او امروز در گزارشی مدعی شد لیونل مسی با انتقال به پاری سن ژرمن چالش جدیدی را تجربه کرده و به باشگاهی جاه طلب مهاجرت کرده و می خواهد برای ماموریتی جدید تلاش بکند. اما جالب اینجاست سه سال قبل او رفتن کریستیانو رونالدو به یوونتوس را چالش نمی دانست و مدعی شد چالش یعنی به اوج و قدرت رساندن یک تیم معمولی و کاری که رونالدو کرده چالشی برای این بازیکن محسوب نمی شود.

زلاتان در گذشته و بعد از انتقال رونالدو به یوونتوس گفت: “من نمی گویم این انتقال اتفاق بزرگی نیست، بلکه معتقدم پیوستن رونالدو به یوونتوس برای او یک چالش محسوب نمی ‌شود و در کل حضور در ترکیب به یکی از بهترین تیم‌ های دنیا چالش نیست. چالش یعنی انتقال به یک تیم و به اوج رساندن آن.”

این در حالیست که قطعا پاری سن ژرمن با این خیل ستاره های بزرگ در ترکیب خود از شرایط راحت تری نسبت به یوونتوس سه سال قبل برای قهرمانی در لیگ قهرمانان و البته لیگ فرانسه برخوردار است.

2 نظر
  1. کامران

    عاشقتم پسر.زلاتان کبیر دوستت داریم

  2. دانیال میری

    متخصص کود خوردن های اضافی.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.