سران بارسا در دوحه؛ حضوری ژاوی جدی‌تر شد!

هیئتی از بارسلونا سه شنبه یا چهارشنبه راهی دوحه خواهد شد تا برای جذب ژاوی مذاکراتی مستقیم با السدی ها داشته باشند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، بارسلونا روزهایی بحرانی را پشت سر می گذارد. پس از دو شکست متوالی از رئال و رایووایکانو، سران بارسا رونالد کومان را برکنار کردند و سرجی بارخوان موقتا جانشین او شد. بارسا با سرجی در برابر آلاوس به میدان رفت و نتوانست در خانه به نتیجه ای بهتر از تساوی ۱-۱ دست پیدا کند.

گزینه اصلی بارسا برای جانشینی کومان کسی جز ژاوی هرناندز نیست. اسطوره باشگاه که از سال ۲۰۱۵ در خدمت باشگاه السد است و پس از بازنشستگی نیز به عنوان سرمربی تیم فعالیت می کند. او که چند ماه پیش قراردادش را تمدید کرد و در قراردادش بند جدایی هم وجود ندارد، مشتاق پذیرش هدایت بارسلوناست ولی سران السد معتقدند بارسلونا باید به این باشگاه احترام گذاشته و پیشنهادی رسمی و معقول را برای ژاوی ارائه دهد.

پس از واکنش منفی باشگاه قطری، قرار شده تا هیئتی از بارسلونا راهی دوحه قطر شوند و مذاکراتی رودررو با مسئولان السد داشته باشند. قطری ها خواسته اند تا شخص خوان لاپورتا در مذاکرات حاضر باشد ولی هنوز مشخص نیست که رئیس بارسا به دوحه خواهد رفت یا خیر.

طبق ادعای موندودپورتیوو، قرار است نماینده های بارسا سه شنبه از کیف مستقیما به دوحه بروند و همچنین ممکن است این پرواز روز چهارشنبه از بارسلونا رقم بخورد.

بارسا سه شنبه در کیف میهمان دینامو است و در ابتدا قرار است تا هیئت مذاکره کننده از پایتخت اوکراین راهی قطر شوند. السد روز چهارشنبه بازی مهمی برابر الدحیل پیش رو دارد و تا پس از این بازی خبر مهمی در مورد جدایی ژاوی منتشر نخواهد شد. هدف این است که تا پنجشنبه مجوز جدایی ژاوی گرفته شود و او روز جمعه در باشگاه بارسلونا به عنوان مربی جدید مورد معارفه قرار بگیرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.