پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۱۱ آبان/ علت رشد بورس امروز چه بود؟

بورس تهران امروز به مدار رشد بازگشت؛ پیش بینی بورس برای فردا سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ چگونه است؟ بازار سرمایه در مسیر رشد قرار می‌گیرد؟

به گزارش تازه‌نیوز، در جریان معاملات امروز بازار سرمایه دو سیگنال مهم روند شاخص بورس را تغییر داد. صبح امروز جلسه وزیر اقتصاد با حقوقی‌های بازار سرمایه روند منفی و صف‌ فروش بازار را تغییر داد. از طرف دیگر رئیس سازمان بورس هم در گفتگوی تلویزیونی خود گفت: از امروز شاخص بورس مثبت می‌شود.

همین دو سیگنال کافی بود تا روند بازار تغییر کند و شاخص کل بورس در پایان بازار امروز با ۲۱ هزار واحد رشد در محدوده یک میلیون و ۳۶۱ هزار واحد قرار بگیرد. اما پیش بینی بورس برای فردا سه شنبه ۱۱ آبان چگونه است؟

پیش بینی بورس فردا سه شنبه/ اقدامات حمایتی باعث رشد بازار می‌شود

روز گذشته نیما میرزایی، کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار سهام در روزهای آینده گفت: برای بازگشت بازار دستکم دو موج قوی خرید را باید مشاهده کنیم که تا کنون رخ نداده است.

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه هم امروز و بعد از رشد شاخص بورس گفت: خوب است منابعی اگر قرار است به بازار تزریق شود در جهت حمایت از بازار صورت بگیرد اما در عددهای نزدیک فروش همین سهم‌ها و خرید اوراق و مجددا پایین‌تر خریدن می‌تواند اعتماد را برای همیشه از بازار ببرد همانگونه که امروزه می‌بینیم ۱۲ میلیون نفر در رمزارزها مشغول به فعالیت هستند و به نوعی کوچ سرمایه در بازار اتفاق افتاده است.

رئیسی ادامه داد: در کل اخباری که مبنی بر حذف قیمت‌گذاری دستوری خودرو، تثبیت نرخ خوراک پتروشیمی‌ها و به طور کلی پیش‌بینی‌پذیر شدن اقتصاد در جلسه امروز شنیدیم همه اتفاقات خوبی است و درصورتی که به سرانجام برسد می‌تواند ترس و فروش غیرمنطقی در بازار را کاهش دهند.

به نقل از تجارت نیوز، این کارشناس بازار در بخش دیگری گفت: در صورتی که اقدامات حمایتی حداقل برای چند روز ادامه یابد می‌تواند فروشنده‌های بازار در قیمت‌های فعلی، را از بازار خارج کند و جان تازه‌ای به بازار بدهد. همچنین در کل برای فردا بازار متعادلی را شاهد خواهیم بود در سهم‌هایی که امروز صف خرید بود تعادل را شاهد هستیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.