عادل فردوسی‌پور، برنده جایزه معتبر انجمن سوتای دانشگاه شریف شد

عادل فردوسی‌پور، برنده جایزه معتبر انجمن دانشگاه صنعتی شریف (SUTA) شد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا، انجمن دانشگاه صنعتی شریف (SUTA) یک انجمن مستقل متشکل از اساتید، دانشجویان و کارمندان فعلی و سابق دانشگاه صنعتی شریف است که مقر آن در سن‌دیگوی آمریکاست و با هدف افزایش ارتباط‌های آکادمیک و حرفه‌ای بین اعضای خانواده بزرگ دانشگاه شریف در داخل و خارج از کشور تاسیس شده است. این انجمن هر دو سال یک بار در چند بخش جوایزی به چهره‌های نخبه و درخشان فعلی و سابق دانشگاه صنعتی شریف اهدا می‌کند.

بر اساس بیانیه رسمی انجمن دانشگاه صنعتی شریف، جایزه “دستاورد فارغ‌التحصیلان” این انجمن در سال ۲۰۲۰ به عادل فردوسی پور اهدا شده است. در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است:
“امسال، SUTA دکتر عادل فردوسی‌پور، مجری برنامه محبوب نود و استاد دانشکده صنایع در دانشگاه صنعتی شریف را به عنوان برنده جایزه دستاورد فارغ‌التحصیلان انتخاب کرده‌ است. در دوران کاری فوق‌العاده به عنوان تهیه کننده و مجری، او نهایت حرفه‌ای‌گری، هوشمندی، جذبه و شخصیت محکم و تسلیم ناپذیر خود را نشان داده است.

عادل فردوسی‌پور یک مثال عالی از این است که چطور ترکیب سیستم آموزشی در کلاسِ جهانیِ دانشگاه با اشتیاق و علایق شخصی فرد، می‌تواند منجر به خلق داستان‌های موفقیت‌آمیز در مسیرهایی فراتر از زمینه‌های صرفا علمی شود و از راهی متفاوت به سربلندی جامعه کمک کند”.

پروفسور محمود تبیانی استاد پیشین دانشگاه صنعتی شریف، پروفسور بهرخ خوشنویس استاد دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، پروفسور مونا جراحی از دانشگاه کالیفرنیا  و مهندس حسام آرمندهی کارآفرین برتر از برندگان سال‌های گذشته جایزه انجمن دانشگاه شریف بوده‌اند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.