بنزین جبرانی آخر آبان‌ماه واریز می‌شود؟

وزیر نفت وعده داده انتهای این ماه سهمیه جبرانی به خودرو‌های سواری، موتورسیکلت‌ها، آموزشگاه‌ها و همه وسایل نقلیه‌ای که از کارت سوخت استفاده می‌کنند تعلق می‌گیرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا، پس از هشت روز از وقوع اختلال در سامانه‌های هوشمند سوخت اکنون عرضه سوخت در کشور به روال عادی برگشته و تمام ۴۰۶۰ جایگاه کشور امکان عرضه بنزین یارانه‌ای و آزاد را دارند.

آنطور که جواد اوجی – وزیر نفت وعده داده انتهای این ماه سهمیه جبرانی به خودرو‌های سواری، موتورسیکلت‌ها، آموزشگاه‌ها و همه وسایل نقلیه‌ای که از کارت سوخت استفاده می‌کنند تعلق می‌گیرد.

تاکنون، اما خبری از جزییات میزان تخصیص این سهمیه اعلام نشده است و طبق اظهارات فاطمه کاهی – سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی به ایسنا، میزان تخصیص سهمیه در هیات دولت مورد بررسی قرار می‌گیرد و هر میزان که به ما ابلاغ شود، برای مالکان خودرو واریز خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مالکان خودرو نگران حذف شدن سهمیه‌های قبلی خود نباشند، تصریح کرد: سهمیه همه افراد در کارت‌های سوخت محفوظ است و روند تخصیص سهمیه نیز در ماه‌های آینده مانند سابق انجام می‌شود و مشکلی برای واریز سهمیه‌ها وجود ندارد؛ بنزین جبرانی نیز به محض اعلام واریز خواهد شد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی تاکید کرد: در حال حاضر وضعیت همه جایگاه‌ها عادی شده است و هیچ مشکلی برای عرضه سوخت وجود ندارد.

یکم هر ماه ۶۰ لیتر بنزین به کارت‌های سوخت واریز می‌شود که با توجه به وعده‌های داده شده درباره تخصیص سهمیه، این ماه این میزان باید بیشتر باشد و پیش‌بینی می‌شود که در روز‌های آتی در مورد این مساله تصمیم‌گیری صورت بگیرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.