احمد مسعود در افغانستان است

نظری در گفت‌وگو با بخش انگلیسی «صدای آمریکا» وجود اختلاف در جبههٔ پنجشیر را رد کرده و گفت که جبهه مقاومت تنها یک رهبر دارد و آنهم احمد مسعود است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از فارس، علی میثم نظری مسئول روابط خارجی جبهه پنجشیر ضمن رد ادعای حضور احمد مسعود در تاجیکستان، گفت: رهبر جبهه پنجشیر در افغانستان حضور دارد. پیش از این «کبیر واثق» معاون پیشین والی پنجشیر گفته بود: احمد مسعود، رهبر جبهه مقاومت در حال حاضر در تاجیکستان حضور دارد.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری روسی «تاس» افزود: رهبر جبهه پنجشیر در حال حاضر در تاجیکستان است، اما در برخی مواقع به افغانستان سفر کرده و با نیروهای مقاومت در این کشور دیدار می‌کند.

نظری در واکنش به این ادعای کبیر واثق، معاون پیشن والی پنجشیر درباره حضور احمد مسعود در تاجیکستان گفت: دلیل انتشار این گزارش مشخص نیست و واثق سخنگو و نه نماینده جبهه پنجشیر نبوده و هیچ ارتباطی با احمد مسعود ندارد. وی تاکید کرد که احمد مسعود در حال حاضر در افغانستان است و این طبیعی است که برای دیدار از کشورهای مختلف سفرهایی را انجام دهد.

نظری در گفت‌وگو با بخش انگلیسی «صدای آمریکا» وجود اختلاف در جبههٔ پنجشیر را رد کرده و گفت که جبهه مقاومت تنها یک رهبر دارد و آنهم احمد مسعود است.

وی در واکنش به تشکیل جبهه مقاومت ملی از سوی چهره‌های سیاسی نیز گفت: این حق این افراد است که از جبهه پنج شیر حمایت یا رد کنند، اما یگانه جبهه مقاومت در حال حاضر به رهبری احمد مسعود است که در افغانستان حضور فیزیکی داشته و علیه طالبان، داعش و القاعده در حال نبرد است.

مسئول روابط خارجی جبهه پنجشیر، در‌باره افتتاح دفتر این جبهه در آمریکا نیز گفت: دفتر جبهه مقاومت در آمریکا از سوی ارگانهای مختلف این کشور تایید شده و این افتتاح این دفتر در ایالات متحده کار آسانی نبوده است.

پیش از این ذبیح الله مجاهد، سخنگوی دولت موقت طالبان گفته بود که مقامات آمریکا افتتاح دفتر جبهه مقاومت پنجشیر در این کشور را رد کردند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.