ارتباط فامیلی خاندان امام خمینی با خاتمی و هاشمی

مسعود خامنه ای داماد کدام خانواده مشهور است؟ +عکس

به گزارش تازه‌نیوز، صدرالساداتی، طلبه مشهور عدالتخواه در یادداشتی از ارتباط فامیلی در میان کارگزاران کشور نوشت. او در شرح ابن یادداشت با عنوان “حکومت دامادها” نوشت: بنای ارتباط خاتمی ها وخمینی ها این بود که سید محمد خاتمی و سید احمد خمینی با دو دختر خاله ازدواج کردند که خواهر زاده های امام موسی صدر بودند، سپس برادر خاتمی با نوه امام خمینی زهرا اشراقی ازدواج کرد و پیوند خاتمی ها و خمینی ها محکمتر شد.

یکی از دلایلی که اسم خاتمی از اول انقلاب مطرح بود، نسبت فامیلی او با احمدخمینی بود.

محمد صدوقی با خواهر محمد خاتمی ازدواج کرد و بدینوسیله با خاتمی ها و خمینی ها فامیل شد، از طرف دیگر پسر محمد هاشمیان که همسر خواهر هاشمی رفسنجانی است، داماد صدوقی هاست و این یعنی محمد خاتمی دایی همسر خواهر زاده هاشمی رفسنجانی است، از این طریق هاشمی ها و خاتمی ها و خمینی ها فامیلند.

یکی از دلایلی که محمد صدوقی بعد از شهادت پدرش و در سن جوانی امام جمعه یزد شد و از ابتدا در هواپیمای امام بود، شاید رفاقت و ارتباط فامیلی او با سید احمد خمینی باشد.

صادق خرازی برادر همسر مسعود خامنه ای است که به تازگی دختر محمد رضا خاتمی و زهرا اشراقی نوه امام عروس او شده است…

بدین ترتیب شوهر عمه نوادگان خاتمی-خمینی، مسعود خامنه ای است.

تصاویر را ببینید..

2 نظر
  1. سهند

    اگر ملت ایران میخواهد دچار عقب گرد نشه و باز کشور بدست هزار فامیل نیافته باید این ریشه ها کاملآ خشکانده شوند وگرنه شاید صدها قرن باز ملت دچار دیکتاتوری خواهند شد، برای همین است گفته میشه دایره قدرت در ایران مثل بهشت میمونه کسی واردش میشه دیگر ترس خروج از ان را نداره!!!

  2. حمید

    بلاخره یه سفره ای پهن دیگه…یه لقمه هم ما بخوریم…

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.