واکنش زیباکلام به نبرد نفتی ایران و آمریکا: این پیروزی قیمت‌ها را ارزان می‌کند؟

صادق زیبا کلام در واکنش به نبرد نفتی دیروز ایران و آمریکا توئیتی منتشر کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، صادق زیباکلام در واکنش به تلاش ناکام آمریکا برای ربودن نفت ایران در صفحه شخصی خود در توئیترنوشت:

من باور دارم که یک قایق سپاه،ناو اینترپرایز با پنج هزار تفنگدار،دهها فروند طیاره و هلیکوپتر نظامی،شماری کشتیهای جنگی اسکورت را از خلیج فارس فراری داده.سئوالم این است که این پیروزی افتخار آفرین چه کمکی به ایجاد اشتغال،مهار تورم،پایین امدن قیمت دلار،ارزان شدن گوشت،نان و آب میکند؟

در همین ارتباط:

4 نظر
  1. پارسا

    حرفم با امثال زیبا کلام که متاسفانه لقب استاد را هم یدک میکشند این هست.
    اقای استاد ایا یادتان هست که در زمان انتخابات دو دوره قبل خودتان را برای لیبرال های ایرانی تکه وپاره کردید؟ ایا میدونید که اینهمه گرانی در دوران دولت مورد تایید شما افسار پاره کرده؟!!!!!!!!!!!!!!!!! اصلا یک سوال از خودت دارم..
    نفع و منفعت شما برای این کشور چیه؟ چرا نمیروید در همان کشور امریکا که کعبه امال شماست زندگی کنید؟!!!!!!!!!!!!!!!! خدا رحمت کنه منوچهر نوذری با برنامه صبح جمعه اش.. یک کارکتر در ان برنامه بود به مخالف خوان. یعنی هرکاری انجام میشد این کارکتر برای دیده شدنش مخالفت میکرد. الان حکایت این زیبا کلام با افکار نازیبای میباشد

  2. حسین

    از یک وادی حرف زیبا کلام درسته.ولی امریکا خیلی مرد است که این قایق ها را پودر نکرد،اگر ما جای امریکا بودیم با این تحهیزات نظامی قایقهای امریکایی را نابود می کردیم.

    1. حسین

      انها اگر میخواستند غلطی بکنند زمانی که هاوک 20 میلیون دلاری اشان را زدیم میکردند یا زمانی که عین الاسدشان گوشمالی داده شد ….

  3. سید

    زیباکلام یک وطن فروش بیشترنیست من هرجوابی بدهم خودش بلده آخه یکی بهش بگه اولااقتدارنظامی یک چیزاست موضوع اقتصادوگرانی وتورم باقیمانده ازدولت موردتاییدشماچیزدیگر8سال دولت روحانی که توازآن حمایت میکردی کشوررانابودکردآقای زشت کلام بروهمون آمریکازندگی کن

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.