همکاری فوق‌العاده زوج بنزما – جونیور در رئال مادرید/ امید هواداران برای قهرمانی در لالیگا!

وینیسیوس جونیور و کریم بنزما فصل فوق العاده ای را کنار یکدیگر در رئال مادرید سپری می‌کنند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه،  اگرچه انتقاداتی نسبت به عملکرد تیم کارلو آنچلوتی در این فصل وجود داشته اما در عین حال نمی توان گفت رئال تحت هدایت سرمربی ایتالیایی نتایج ضعیفی کسب کرده است چراکه آن ها در لالیگا با یک بازی کم‌تر در رده دوم قرار دارند و در لیگ قهرمانان اروپا نیز صدرنشین گروه خود هستند‌.

اما یکی از جذاب ترین اتفاقات رئال مادرید در فصل جاری به خط حمله این تیم مربوط می شود، جایی که درخشش خیره کننده کریم بنزما و وینیسیوس جونیور هواداران این تیم را به کسب جام در پایان فصل امیدوار کرده است. بنزما در این فصل لالیگا آمار خیره کننده ۹ گل و ۷ پاس گل را به ثبت رسانده در حالی که ستاره برزیلی نیز با ۷ گل زده و ۲ پاس گل در لالیگا فوق العاده ظاهر شده است.

با این حال عملکرد عالی این زوج تنها به لالیگا معطوف نمی شود. همین دو شب پیش رئال در لیگ قهرمانان اروپا برابر شاختار قرار گرفت و با همکاری بنزما و وینیسوس سه امتیاز

در همین راستا نشریه آاس در شماره امروز خود به تمجید از این زوج جذاب پرداخته و با تیتر “مشارکت نامحدود” به عملکرد درخشان این دو اشاره کرده است. بنزما و وینیسیوس در این فصل روی ۲۲ گل رئال مادرید تاثیر مستقیم داشته اند.

این مطالب را هم بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.