منصوریان: سه بازیکن خاص ۳۰ میلیارد می‌خواستند!

سرمربی جدید تراکتور اعلام کرد که در تیمش به دنبال بازیکن سرباز و وفادار است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، علیرضا منصوریان سرمربی جدید تراکتورسازی تبریز در حاشیه تمرین این تیم در گفتگو با خبرنگاران حرفهایش را با موضوع اینستاگرام باشگاه آغاز کرد و در مورد گرفتن تیک آبی صفحه رسمی این باشگاه گفت: اعتقاد من بر این است که نباید ما اهداف کوچکی داشته باشیم. نباید ما با گرفتن یک تیک آبی برای صفحه رسمی باشگاه در اینستاگرام، خیلی خوشحال شویم که حال و هوایی چون حال و هوای قهرمانی داشته باشیم. کمترین چیزی که باشگاه تراکتور می توانست داشته باشد، یک تیک آبی است.

وی ادامه داد: ما باید پلکانی موفقیت هایمان را جشن بگیریم. نسبت به سال گذشته، ۵ بازیکن خارجیمان را از دست داده ایم و چند بازیکن اصلی از تیم جدا شده اند. نسبت به خرید و خواسته ای که باشگاه داشته است باید عمل کنیم. در بازار نقل و انتقالات بخشی از قیمت ها به صورت کاذب بالا رفته است و واقعی نیست.

منصوریان در مورد لیست خرید تیمش و بازیکنانی که جذب شده اند گفت: طبیعی است که هر سرمربی سعی دارد بهترین ها را بخواهد. من در زمان بازیگری هم کم خواه نبودم. ما برای جذب بازیکن، لیست خرید را به ۳ اولویت تقسیم بندی کردیم و در هر دسته چند بازیکن را جذب کردیم. بعضی جاها باید منطقی فکر کرد. سه بازیکن که مدنظر ما بودند، ۳۰ میلیارد تومان می خواستند که این توازن تیم ما را به هم می زند.

او ادامه داد: ما سعی کردیم بالانس تیم را حفظ کنیم. ولی در مجموع باید مسائل اخلاقی، روحی روانی و گذشته بازیکن را مدنظر گرفت. من به دنبال بازیکن حاشیه دار نیستم. چرا که زمانی برای اصلاح رفتار آنها در تراکتور ندارم. من به دنبال بازیکن مخلص، سرباز و وفادار هستم.

سرمربی تراکتور گفت: بازیکن بی حاشیه با نمره ۷۰ از بازیکن حاشیه دار با نمره ۱۰۰ بهتر است. ما بازیکنی که بخواهد در روزهای سخت فضای رختکن و تیم را به هم بزند را نمی خواهیم. ما روبروی باشگاه نیستیم بلکه همسوی باشگاه هستیم. زمانی که می بینیم بازار نقل و انتقالات به هم ریخته است، سعی می کنیم بازیکنان را گلچین کنیم.

منصوریان در پایان خاطرنشان کرد: همه ما در یک کشتی هستیم. یک جای آن سوراخ شود، همه با هم غرق می شویم. ان شالله بتوانیم با بازیکنان جوانان خواسته هواداران را اجابت کنیم و نتایجمان بهتر از فصل گذشته شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.