پشت پرده حذف جنجالی مهدی طارمی از تیم‌ملی: تا اسکوچیچ باشد من نیستم!/ مربی تیم‌ملی به زودی عوض می‌شود؟

لیست جدید تیم ملی اعلام شد و نکته عجیب آن عدم دعوت از ستاره آماده این روزهای فوتبال ایران است. اما پشت پرده این تصمیم جنجالی چه بود؟ آیا طارمی قید تیم ملی را زده است؟

به گزارش تازه نیوز، مهدی طارمی که این روزها در پورتو و در لیگ قهرمانان اروپا خوش می‌درخشد در توئیتر خود در کنایه به دراگان اسکوچیچ که مدعی شده بود بازیکنان ایران تاکتیک پذیر نیستند نوشته بود: «باید عرض کنم بازیکنان ایرانی علاوه بر تکنیک فردی و جنگندگی… از لحاظ دانش فوتبال و تاکتیک خیلی درک بالایی دارند ولی متاسفانه مشکلات جای دیگری است.»

همین توئیت، اختلاف بین ستاره های تیم ملی و اسکوچیچ را عیان کرد. با این حال سرمربی کروات سعی کرد حاشیه را در نطفه خفه کند و نگذارد موفقیت های تیم پر ستاره اش تحت الشعاع این حواشی قرار گیرد اما نه تنها تماس های او با طارمی بی فایده بود بلکه میانجیگری سردار آزمون هم افاقه نکرد.
سردار در همان ایام در مصاحبه ای عنوان کرد که اسکوچیچ همه چیز را به او توضیح داده و مدعی شده کسی که مصاحبه را تنظیم کرده حرف های او را بد برداشت کرده است. سردار حتی گفت که بین طارمی و اسکوچیچ سوءتفاهم به وجود آمده که به زودی رفع خواهد شد.

بعد از تلاش های بی سرانجام سردار، اسکوچیچ از طریق کریم باقری و وحید هاشمیان ورود می کند و از آنها می خواهد که با طارمی صحبت کنند تا کدورتش بر طرف شود اما گویا تماس های مربیان ایرانی تیم ملی هم به نتیجه نرسید چون طارمی روی تصمیمش مصمم بود: «تا اسکوچیچ باشد من نیستم!»

به هر صورت تلاش های چند هفته ای کادر فنی تیم ملی برای دلجویی از ستاره ایرانی پورتو به سرانجام نرسید تا این موضوع به شور گذاشته شود و نتیجه ای که حاصل شد اینچنین بود: «اگر دعوتش کنیم و نیاید چی؟! پس کلاً دعوتش نکنیم.»

استنباط کادر فنی تیم ملی و کلاً مجموعه فدراسیون اینگونه است که طارمی به مربیانش بی احترامی کرده و حتی حاضر نشده جوابشان را بدهد پس تا زمانی که رسماً عذرخواهی نکند دعوت نشود.

حال باید دید واکنش مهدی طارمی به این تصمیم فدراسیون چه خواهد بود؛ آیا او به خواسته فدراسیون تن خواهد داد یا آنکه فعلاً قید تیم ملی را خواهد زد. آیا طارمی اوج گرفته حاضر می شود حتی قید جام جهانی را بزند یا می داند که اسکوچیچ در جام جهانی سرمربی ایران نخواهد بود؟ آیا مهدی از اتفاقی خبر دارد که دیگران بی‌خبرند؟!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.