بحران در منچستریونایتد؛ رونالدو عصبانی شد!

کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، به هیچ وجه از شرایط فعلی این تیم راضی نیست.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، یونایتد روز شنبه در یکی دیگر از دیدارهای حساس فصل به مصاف منچسترسیتی رفت و شکست دیگری را با نتیجه ۰-۲ تجربه کرد.

گل به خودی زودهنگام اریک بایی سیتی را از حریف پیش انداخت و برناردو سیلوا نیز در لحظات پایانی نیمه اول موفق شد دروازه داوید دخیا را پس از چند مهار تماشایی باز کند. شاگردان پپ گواردیولا در نیمه دوم هم کنترل بسیار خوبی بر بازی داشتند و اجازه نزدیک شدن یونایتد به دروازه را ندادند.

این شکست پس از باخت ۰-۵ دو هفته پیش برابر لیورپول در اولدترافورد رقم خورد و حالا هواداران بی‌صبرانه در انتظار دیدن تغییری در این تیم در طول وقفه دیدارهای بین المللی هستند.

یکی از نکات قابل توجه در جریان شکست ۰-۲ برابر سیتی، ناراحتی و عصبانیت رونالدو از میسون گرین‌وود بود. ناهماهنگی در خط حمله یونایتد کاملا به چشم می‌خورد و آنها تنها یک شوت به سمت دروازه زدند.

این بازیکن پرتغالی پیش از این هم از تمایل گرین‌وود به تک‌روی و شوتزنی به جای این که پاسی را برای او ارسال کند ناراحت بود و بسیاری از رسانه‌های انگلیسی به این موضوع اشاره کرده بودند.

این بازیکن ۲۰ ساله یکی از بهترین ضربات پایانی را در یونایتد می‌زند اما رونالدو بدون شک نقطه اتکای خط حمله است و تمامی حرکات به او ختم می‌شود. او به زوجی فداکار مانند ادینسون کاوانی نیاز دارد تا بتواند توانایی‌هایش را به نمایش دربیاورد.

شیاطین سرخ پس از وقفه دیدارهای ملی باید در خانه واتفورد به مصاف این تیم بروند و به نظر می‌رسد این بازی دیگر آخرین فرصت سولسشر برای ادامه حضور روی نیمکت یونایتد باشد. مدیران این باشگاه در حال بررسی گزینه‌های متفاوتی هستند تا در صورت نیاز با برکناری این مربی نروژی، مذاکراتی را به صورت جدی با آنها آغاز کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.