قابلیت جذاب جعبه شیائومی ۱۲ را بشناسید!

اطلاعات جدید از شیائومی ۱۲ نشان می‌دهد این گوشی هوشمند از شارژر سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، شیائومی ۱۲ گوشی هوشمند پرچمدار جدید تولیدکننده چینی است که جانشین سری گوشی‌های پرچمدار شیائومی Mi ۱۱ خواهد شد. از گوشی شیائومی ۱۲ به طور مداوم شایعات اطلاعات زیادی منتشر شده که هیاهوی زیادی ایجاد کرده و باعث افزایش توجه طرفداران به این گوشی شده است. حساب Digital Chat Station نیز به تازگی اطلاعات جدیدی از این گوشی را فاش کرده است. طبق گفته‌ها شیائومی کلمه Mi را از عنوان محصول جدید خود حذف کرده و آن را شیائومی ۱۲ می‌نامند.

پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ در اجلاس فناوری اسنپدراگون سال ۲۰۲۰ رونمایی شد و جانشین آن نیز در رویداد امسال که از ۳۰ نوامبر آغاز شده، معرفی خواهد شد. سال گذشته شیائومی از اولین گوشی‌های هوشمندی بوده که از این تراشه استفاده کرد و به نظر می‌رسد اتفاقی مشابه نیز برای تراشه جدید و گوشی شیائومی ۱۲ رقم بخورد.

انتظار می‌رود شیائومی ۱۲ اولین گوشی باشد که از اسنپدراگون ۸۹۸ استفاده می‌کند و تا قبل از پایان سال عرضه شود. طبق اطلاعات منتشر شده شیائومی ۱۲ از سیستم شارژ سریع ۱۰۰ واتی و دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی و لنز اولترا واید بهره می‌برد.

تلفن از یک باتری قدرتمند و البته بزرگ استفاده می‌کند که هنوز ظرفیت آن اعلام نشده، اما این باتری باعث افزایش اندازه گوشی نخواهد شد. نسبت بدنه به صفحه نمایش شیائومی ۱۲ بسیار بالا خواهد بود و محل کوچکتری برای دوربین سلفی بر روی صفحه در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.