شکنجه در سال ۱۴۰۰؛ معلم کلاس اول روی دست بچه ۷ ساله آب ریخت و با چوب او را کتک زد! +عکس

دانش آموز ۷ ساله ایلامی توسط معلم خود مورد ضرب و شتم قرار گرفت به نحوی که آثار کبودی روی بدن این کودک ۷ ساله کاملا مشهود است.

به گزارش تازه‌نیوز، دانش‌آموز ایلامی توسط معلم کلاس اول خود مورد شکنجه قرار گرفت.

پدر این دانش‌آموز در همین باره توضیح داد: چوپان هستم. صبح زود احشام را به صحرا می‌برم و عصر برمی‌گردم، هفته گذشته وقتی به خانه آمدم همسرم را در حال گریه کردن دیدم وقتی موضوع را جویا شدم گفت که امروز معلم ابوالفضل او را کتک زده و تمام بدنش کبود شده و نمی‌تواند چیزی بخورد.

  • دخترم کلاس پنجم است و به همراه پسرم در یک مدرسه درس می‌خواند. روز حادثه طبق روال هر روز دخترم ساعت ۱۲:۳۰ به منزل آمده بود اما پسرم حدود ساعت ۲ به خانه برگشته بود.
  • وقتی که به خانه آمده بود به مادرش گفته بود «گرمم است»؛ نهار نخورده بود و فقط گریه کرده بود تا در نهایت ماجرای کتک‌خوردنش توسط معلم را برای همسرم بازگو کرد.
  • عصر که به خانه آمدم با دیدن دست‌های کبود و متورم پسرم آرزو کردم که بمیرم؛ تحمل دیدن آزار هیچ کودکی را ندارم اما باز هم به قانون تمکین کردم و روز بعد با مراجعه به پاسگاه از معلم فرزندم شکایت کردم و سپس به آموزش و پرورش شهرستان چوار رفتم و آن‌جا هم علیه او طرح شکایت کردم.
  • معلم آب روی دست فرزندم ریخته بود و با چوب زده بود.
  • به رئیس آموزش وپرورش گفتم معلم حق تنبیه دارد اما شکنجه خیر؛ دیدن بدن کبود و متورم پسرم برایم شکنجه است.
  • ابوالفضل شب‌ها وحشت دارد؛ از خواب بیدار می‌شود می‌گوید بدنم درد می‌کند و با التماس می‌گوید بابا دیگر من را به مدرسه نفرست! چنان از مدرسه وحشت کرده که از کانکس مدرسه می‌ترسد. زیرا معلم گفته بود اگر پیش پدر و مادرت چیزی بگویی باز هم کتکت می‌زنم.

کتک و شکنجه بچه کلاس اول

اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام هم درباره کتک‌کاری این دانش‌آموز توسط معلم در بیانیه‌ای اعلام کرد:

در پاسخ به موضوع تنبیه دانش‌آموز کلاس اول دبستان منتظر قائم روستای ریزوند از توابع شهرستان چوار با توجه به اظهار آموزش و پرورش این شهرستان اعلام می‌دارد: روز سه شنبه مورخه ۱۴۰۰/۸/۱۱برابر تماس یکی از اولیای دانش آموزان روستای مذکور مبنی بر تنبیه بدنی یکی از دانش‌آموزان کلاس اول، بلافاصله کارشناس ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات مدیریت آموزش و پرورش چوار به همراه یک نفر دیگر از همکاران جهت بررسی قضیه به روستای مذکور اعزام شدند و همچنین آموزگار کلاس به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جهت توضیحات احضار گردید تا جنبه‌های موضوع روشن‌تر شود. پس از آن اولیای دانش‌آموز به منظور شکایت و پی‌گیری موضوع به مدیریت آموزش و پرورش مراجعه و اظهار داشتند که فرزندمان توسط آموزگارش تنبیه شده است. به همین سبب جلسه‌ای با حضور سرپرست و اعضای شورای معاونان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تشکیل گردید و تذکرات لازم توسط کارشناسان ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات و حراست شهرستان به آموزگار داده شد. از طرفی کماکان قضیه از بعد اداری در دست بررسی است و این مدیریت روال اداری و قانونی برخورد با این موضوع را در پیش دارد و در صورت محرز شدن تخلف برابر قانون برخورد خواهد شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.