رامین پرچمی از زندان آزاد شد!

بعضی از هنرمندان تئاتر و سینما تصمیم گرفته‌اند به رامین پرچمی، بازیگری که مدتی است حضورش کمرنگ شده، زندگی دوباره‌ای ببخشند.

به گزارش تازه‌نیوز، زینب کریمیان، خبرنگار در توئیتی نوشت: بسیاری از متولدان دهه ۵۰ و ۶۰ بازی رامین پرچمی را در چندین اثر خاطره‌ساز به یاد دارند اما او هم مانند بسیاری از همکاران خود، کم‌توجهی و بی‌رحمی فضای هنری را تجربه کرده و این چنین است که چند سالی است حضورش کمرنگ بوده و گاهی هم به دلیل بعضی مشکلات از جمله مشکلات مالی، طعم زندان را هم چشیده است.

چنین وضعیتی طبیعتا حال خوشی برای آن بازیگر باقی نمی‌گذارد و همین احوال ناخوشایندِ رامین پرچمی سبب شد بعضی از دوستان و همکارانش آستین بالا بزنند و برای همراهی با دوست‌شان، یک جلسه نمایشنامه‌خوانی ترتیب بدهند.

رامین پرچمی بازیگر “در پناه تو” بالاخره آزاد شد و به زودی در صحنه تئاتر با نمایشنامه‌خوانی “چه کسی از ویرجینیاوولف می‌ترسد” ایفای نقش خواهد کرد. با حضورتون حمایتش کنید و بهش دلگرمی بدید.

گفتنی است، نمایشنامه‌ «چه کسی از ویرجینا وولف می‌ترسد» نوشته ادوارد آلبی با ترجمه سیامک گلشیری و کارگردانی مهتا محدث روز ۲۲ آبان ماه در دو نوبت ۱۸ و ۲۰ با همکاری سالن شهرزاد و در این سالن روخوانی می‌شود.

میترا حجار، خاطره اسدی، حامد کمیلی در کنار رامین پرچمی، خوانش نقش‌های این نمایشنامه را بر عهده دارند.

آزادی رامین پرچمی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.