ویدئو| داستان جذاب یک شیرزن که راننده‌ نیسان آبی است!

به گزارش تازه‌نیوز، محمد مالی،  فعال رسانه‌ای در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:
«زری بهمنی» اهل روستای گلال بخش سوسن است، بیش از ۵۰ سال سن دارد و علاوه بر داشتن کسب و کارهای مختلف با یک وانت‌نیسان آبی، تامین کپسول گاز برای ۱۸ هزار روستایی در بخش محروم سوسن را با توزیع روزانه حدود ۱۵۰ کپسول گاز انجام می‌دهد.

زری بهمنی همچنین با توجه به این‌که بخش سوسن فاقد جایگاه بنزین است هر هفته سه روز بین روستاهای این بخش بنزین توزیع می‌کند. او این کار را می‌کند تا مردم به کوهستان و جنگل پناه نبرند. چرا که هم به محیط زیست و منابع طبیعی آسیب می‌زنند و هم مشکلات دیگر پیش‌روی آن‌ها سبز خواهد شد.

زری بهمنی لحظه‌ای برای کارآفرینی و تامین معیشت فرزندانش آرام و قرار ندارد. او دارای گالری کرایه لباس محلی، سوپر مارکت، پرورش مرغ و جوجه محلی و آرایشگاه است.
این شیرزن دارای مهارت‌های فردی فراوانی از جمله بافندگی و شناگری و سوارکاری هم است.

راهی که زری بهمنی برای مستقل شدن و ماندن در جامعه ایرانی طی کرده، خیلی هم هموار نبوده است. او جنگیده… می‌گوید: خُب زشته بگم تا حالا ۴۵ نفر را به دلیل توهین کردن، جسارت کردن، نگاه چپ کردن و یا ضعیف کشی تنبیه کردم. حالا شما نمی‌خواهد بگویید که آن افراد را کتک زدم.

زری بهمنی هیچ مسئولیت رسمی ندارد اما در کنار توزیع کپسول گاز و بنزین و دیگر مایحتاج روستایی به دنبال کارهای خیریه و عام‌المنفعه است.
او هر کاری برای پیشرفت و توسعه منطقه‌اش از دستش بر بیاید انجام می‌دهد. آرزوی او درست شدن جاده‌های منطقه و ساخت درمانگاه است.
شیرزن مثل زری…

۱ نظر
  1. نوذر بهمنی پارایی

    درود صد درود می فرسام به مردم فهیم و مهمان نواز روستای گلال که همچون شیر زنانی در خود نهفته هست به خودم می بالم که روستا زاده هستم واقعا همه زن دخترهای روستای گلال شیر زنان هستن که دوش به دوش مردان مشغول هستند درود به دختر عموی زرنگم خانم زری بهمنی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.