دارایی خالص رونالدو چند میلیارد است؟

ستاره پرتغالی منچستریونایتد با معاملات تجاری به دستمزد قابل توجهی دست پیدا می‌کند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایلنا، کریستیانو رونالدو یکی از بزرگ‌ترین نام‌های تاریخ فوتبال است، با موفقیت‌های شخصی و همینطور عناوینی که کمتر کسی در این بازی موفق به کسب آن شده است.

دوران درخشان او در برخی از بزرگترین باشگاه‌های جهان، مانند یوونتوس، رئال مادرید و منچستریونایتد باعث شده است که او از سنین پایین دستمزد‌های بالایی دریافت کند.

او اکنون در ۳۶ سالگی، جایی که برای دومین دوره با منچستریونایتد به لیگ برتر انگلیس بازگشته است، ۵۶۱۰۰۰ یورو در هفته درآمد دارد.

با این حال، پولی که او از بهره برداری هایش در زمین بازی به دست می‌آورد، تنها بخشی از ثروت کلی او است و معاملات تجاری و حمایت‌های مالی مختلف موجب عبور ثروت شخصی او از مرز یک میلیارد دلار است.

در سال ۲۰۲۰، در حالی که یوونتوس قهرمان سری آ بود، کل درآمد حرفه‌ای رونالدو از یک میلیارد دلار (۸۶۱.۳۶ میلیون یورو) فراتر رفت و تا اکتبر ۲۰۲۱، دارایی خالص او به ۵۰۰ میلیون دلار (۴۳۲.۷ میلیون یورو) رسید.

قرارداد‌های اسپانسری

رونالدو در دوران حرفه‌ای خود نماینده طیف وسیعی از برند‌های معروف مانند Herbalife، Armani، Clear Shampoo و Unilever بوده که در مجموع از آن‌ها حدود ۴۵ میلیون دلار (۳۹ میلیون یورو) در سال درآمد کسب می‌کند.

قرارداد او با برند ورزشی نایک، سالانه ۲۰ میلیون دلار اضافی (۱۷ میلیون یورو) و همچنین تعداد زیادی از شرکت‌های معروف دیگر که با آن‌ها همکاری می‌کند، به ارمغان می‌آورد.

سرمایه گذاری‌های شخصی

جدا از قرارداد‌های اسپانسرینگ با برند‌های دیگر، رونالدو به تنهایی یک تاجر است و چندین سرمایه گذاری موفق ایجاد کرده است.

این‌ها شامل کلینیک‌های کاشت مو در سراسر اسپانیا و پرتغال است که حدود ۱۱۵ میلیون دلار (۹۹.۳۴ میلیون یورو) در سال به همراه دارند و همچنین مجموعه لباس‌های زیر CR7.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.